Mitä laitteen takuu kattaa ja mitä ei?

Valmistajan myöntämä takuu


Tämä takuu on voimassa vain silloin, kun tämä takuutosite tai muu ostokuitti (josta näkyy tuotteen ostopäivä, tuotteen sarjanumero ja myyjä) esitetään yhdessä viallisen tuotteen kanssa. Valmistaja ja/tai valmistajan valtuuttama huoltoliike voivat kieltäytyä korjaamasta tuotetta, mikäli jokin edellä mainituista tositteista ei ole esitettävissä.

Tämä rajoitettu takuu on voimassa ainoastaan maassa, jossa tuote on ostettu ja edellyttäen, että Tracker Oy on tarkoittanut tuotteen myytäväksi kyseisessä maassa.

Takuu alkaa, kun tuote ensimmäisen kerran myydään loppukäyttäjälle. Tuote koostuu eri osista ja eri osiin/tuotteisiin saattaa kohdistua eri takuuaika: 


- Tracker-paikannuspannan takuuaika on kaksi (2) vuotta tuotteen ostopäivästä lukien.
- Paikannuspannan akun takuuaika on kuusi (6) kuukautta tuotteen ostopäivästä lukien.

- Paikannupannan laturin takuuaika on kuusi (6) kuukautta tuotteen ostopäivästä lukien.
- Tuotteen mukana toimitetut ohjelmistojen takuu on satakahdeksankymmentä (180) päivää ostopäivästä lukien.



Valmistajan takuu ei kata mm. seuraavia tapauksia


1. Normaalista käytöstä johtuva kuluminen.
2. Tuotteen käytöstä aiheutuneita välillisiä kustannuksia.
3. Viat, jotka ovat aiheutuneet tuotteen muuntelemisesta tai muuntamisesta.
4. Mikäli laite on avattu itse, laitteen takuu päättyy välittömästi (SIM-kortin vaihto on sallittu, mutta EI Artemiksen pannalle)
5. Vahingoille, jotka ovat aiheutuneet tuotteen virheellisestä käytöstä tai säilytyksestä.
6. Valtuuttamattoman huoltoliikkeen, myyjän tai asiakkaan itse tekemien korjausten seurauksista (esim. jos laitteeseen vaihtaa tai vaihdattaa akun, joka ei ole Trackerin hyväksymä, eikä siksi yhteensopiva eikä sallittua käyttää laitteen kanssa)
7. Onnettomuudet tai muu vastaava syy, joka ei ole valmistajan hallinnassa.
8. Tracker Oy ei myönnä takuuta laitteen mukana mahdollisesti toimitetuille erinäisille liitännäisille.



Jos haluat varmistaa onko GPS laitteesi takuu yhä voimassa vai ei, selvitä ensin mikä on käyttämäsi laitteen IMEI -koodi

Sen jälkeen ota yhteyttä Trackerin huoltoon ja IMEI -koodin perusteella he voivat selvittää laitteen takuuajan


Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä Tukipyyntö jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä