Olemme havainneet, että joissain tapauksissa Tracker-sovellus ilmoittaa virheellisesti joillekin R10-laitteille (R10, R10 Hybrid, R10i, R10i Hybrid) saatavilla olevasta laitepäivityksestä, vaikka laiteohjelmisto on ajan tasalla. Ongelmaa tutkitaan parhaillaan, ja pyrimme ratkaisemaan ongelman pikaisesti. Ongelmalla ei ole vaikutusta laitteen toimintaan.
Voit tarkistaa laitteesi laiteohjelmistoversion sovelluksen laiteasetuksista (avaa päävalikko -> valitse "Laitteet" -> avaa laiteasetukset napauttamalla laitettasi). Ajantasaisimmat tiedot laitteiden viimeisimmistä ohjelmistoversioista löydät tukisivustoltamme support.tracker.fi.
Pahoittelemme asiakkaillemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme lähettämällä meille tukipyynnön.