Huoltohinnasto 9-2024

Tracker perushuolto 193 €


Laitemallit:

  • Artemis
  • G10i
  • Supra
  • G1000 v2.16-v2.17
  • G500FI v2.16-v2.17
  • G400FI v2.16-v2.17

Perushuolto sisältää laitteen kuoret, akun, antennin, pantaremmin, ohjelmistopäivityksen ja työn sekä vuoden takuun vaihdetuille osille ja työlle



Ultracom R10 perushuolto 214 €


Laitemallit:

  • R10 ulkoinen antenni
  • R10 sisäinen antenni
  • R10i

R10 perushuolto sisältää laitteen kaikki muoviosat, virtajohdot, pantaremmin, akun, paristotilan kannen, ohjelmistopäivityksen ja työn. Perushuollossa vaihdetuilla osilla ja työllä 1 vuoden takuu



Ultracom R10 kausihuolto 167 €


Laitemallit:

  • R10 ulkoinen antenni
  • R10 sisäinen antenni
  • R10i

R10 kausihuolto sisältää paristo - lähetinosan välisen muoviosan, virtajohdot, ohjelmistopäivityksen ja työn. Vaihdetuilla osilla ja työllä 1 vuoden takuu



Ultracom Avius ja Hybrid kausihuolto 193 €

 

Laitemallit:

  • Avius
  • R10 Hybrid
  • R10i Hybrid

Avius / Hybrid kausihuolto sisältää koiralaitteen antennin, pantaremmin, ohjelmistopäivitykset koira- ja isäntälaitteeseen, 2 kpl akkuja. Vaihdetuilla osilla ja työllä 1 vuoden takuu



Muut huoltotyöt tehdään tuntiveloituksella 81 € / tunti. Minimi veloitus 40,50 € (0,5 h työ).

Osat veloitetaan erillisen hinnaston mukaisesti.

Huoltohinnan ylittäessä 200 €, olemme yhteydessä tilaajaan kustannusten hyväksymiseksi.

 


Toimituskulut

  • Asiakaspalautus (asiakkaalta Natlinkille) 10.20 € / lähetys
  • Toimitus, suomi (Natlinkiltä asiakkaalle) 16.50 € / lähetys
  • Toimitus, ulkomaat 20.50 € / lähetys

 

Kustannusarvio

Halutessasi voi pyytää laitteesi korjauksesta kustannusarvion ennen varsinaisia huoltotoimenpiteitä. 

Kustannusarvion tekee huoltomies siinä vaiheessa, kun laite on työvuorossa. 

Emme tee sitovaa kustannusarvioita näkemättä laitetta.


Kustannusarviopyynnön voit tehdä Huoltolomakkeen kentässä "Vikaseloste/viesti", kirjoittamalla esim.

 ”Haluan kustannusarvion ennen laitteen huoltoa”.

Kustannusarviosta olemme yhteydessä tilaajaan joko puhelimitse tai sähköpostilla.


Laskutus

Huoltolaitteiden laskutus hoidetaan valintasi mukaan joko postiennakolla tai Klarnalla.

Maksutavan ollessa postiennakko, huolto maksetaan postitoimipaikkaasi laitteen noudon yhteydessä.

Mikäli valitsit maksutavaksi Klarnan, lähetämme sinulle linkin minkä kautta pääset hyväksymään maksusitoumuksen ja sopimaan Klarnan kanssa eri maksuvaihtoehdoista.

Huoltolaite menee kuljetuksen sen jälkeen kun olemme saaneet ilmoituksen Klarnalta maksun hyväksymisestä.


Huoltotilaus

Huoltotilauksen voit tehdä osoitteessa  Huoltolomake - Tracker

Täytä ja lähetä em. osoitteesta löytyvä lomake, saat sähköpostiisi ohjeet laitteen huoltoon toimittamisesta.