Miten jatkan Tracker Artemis pannan SIM kortin käyttöaikaa 1 vuodella?

Nopea vastaus kysymykseen: 


Avaa kohdevalikko ja napauta Artemista käyttävän koiran nimeä ja napauta sen jälkeen valikosta kohtaa "Telia IoT"

Se avaa pienen pop-up ikkunan josta napautetaan: "Käytä koodi" ja syötä Trackerin myynnistä ostamasi aktivointikoodi


Samasta pop-up ikkunasta voit valita myös painikkeen "Verkkokauppa" ja ostaa suoraan lisää käyttöaikaa

Ostoksen jälkeen ostamasi käyttöaika aktioituu kyseiselle "Telia IoT" -liittymälle suoraan eikä aktivointikoodia tarvita


Tästä löytyy myös ohjevideo jossa nämä työvaiheet näytetään



Lisätietoa aiheesta:



- Avaa Trackerin / B-barkin sovellus

- Napauta karttanäkymässä oikean alakulman painiketta tai pyyhkäise näytön vasemmasta laidasta kartan keskelle päin

- Avautuu sovelluksen oikeanpuoleinen sivuvalikko, eli "Kohdevalikko"

- Valitse kohdevalikon alareunasta "Kaikki kohteet"

- Napauta sen koiran nimeä (ei kuvaketta!) joka käyttää Artemiksen pantaa

- Avautuu kyseisen kohteen oma "Asetukset" -valikko

- Rullaa valikkoa kunnes löydät kohdan: "Telia IoT"

- Napauta valikosta kohtaa "Telia IoT"

- Avautuu pieni pop-up ikkuna jonka kautta voit syöttää Trackerin myynnistä ostamasi aktivointikoodin


Samasta pop-up ikkunasta voit valita myös painikkeen "Verkkokauppa" ja ostaa suoraan lisää käyttöaikaa

Ostoksen jälkeen ostamasi käyttöaika aktioituu kyseiselle "Telia IoT" -liittymälle suoraan eikä aktivointikoodia tarvita


Ostamasi koodi jonka syötit "Telia IoT" kohdan pop-up ikkunan kautta, on kertakäyttöinen

Joten kun aktivointikoodi on käytetty ja se on antanut 1 vuoden lisää käyttöaikaa SIM -kortille, koodin voi hävittää


Artemiksen pantaa käyttävän kohteen omassa asetukset valikossa ei välttämättä näy mainintaa mihin saakka kyseisen kohteen SIM -kortti on voimassa, ennen kuin tietty hälytysraja ylittyy ja saat tämän Artemiksen pantaa käyttävän kohteen osalta sovellukseen ilmoituksen SIM -kortin käyttöajan olevan menossa umpeen jonkin ajan kuluttua.



Entä jos saat ilmoituksen, että syöttämäsi aktivointikoodi on väärä tai käytetty?


- Ota ensisijaisesti yhteyttä siihen myyjään jolta tuon aktivointikoodin ostit

- Jos Trackerin jälleenmyyjältä tai jälleenmyyjän omasta verkkokaupasta, niin yhteystiedot löytyvät tämän sivuston kautta

- Jos ostit aktivointikoodin Trackerin verkkokaupasta, niin yhteystiedot löytyvät tältä sivustolta tai jätä tiketti


Telia IoT 1 vuoden jatkoajan aktivointikoodi on kertakäyttöinen aktivointikoodi jonka voi käytön jälkeen hävittää



Tele2 saldohälytysrajan säätäminen


- Avaa Trackerin / B-barkin sovellus

- Napauta karttanäkymässä vasemman alakulman painiketta tai pyyhkäise näytön vasemmasta laidasta kartan keskelle päin

- Avautuu sovelluksen vasemman puoleinen sivuvalikko

- Rullaa tuo valikko aivan loppuun ja napauta kohtaa "Asetukset"- Sen jälkeen avautuvasta valikosta napauta kohtaa "Näyttö"

- Rullaa sen jälkeen avautuva valikko aivan loppuun ja löydät kohdan "Saldohälytysrajat"

- Napauta kyseisessä kohdassa näkyvää "Telia IoT" tuotteen nimeä ja voit muuttaa hälytysrajaa. Oletuksena "30 päivää"




Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.