Ohjelman asennus ei etene puhelinnumeron syöttämisen jälkeen?

Nopea vastaus kysymykseen:


Todennäköisesti ongelma poistuu heti kun sallit Google Play -kaupan sovellukselle ja Google Play Palvelut -järjestelmäsovellukselle käyttöoikeuden tekstiviesteihin


- Avaa puhelimestasi "Asetukset" valikko ja sitten: "Sovellustenhallinta" tai "Sovellukset" -valikko

- Joissain laitteissa nämä luvat löytyvät kun avaat "Asetukset" -valikosta kohdan "Yksityisyys" (joissain laitteissa: "Turvallisuus")

- Napauta yllä mainitun Google Play kaupan sovelluksen ja järjestelmäsovelluksen "Luvat" tai "Käyttöluvat" (joissain laitteissa voi vaatia, että napautat ensin "Lisäasetukset" ennen kuin pääset säätämään sovellukohtaisia käyttölupia




Lisätietoja aiheesta:


Eri laitevalmistajien laitteissa tuo valikkojen nimeämistapa voi vaihdella, mutta kuitenkin se valikko jossa näkyy kaikki puhelimeen asennetut sovellukset ja voit hallita niille myönnettyjä käyttölupia


Jos näyttää siltä, että et löydä laitteen valikoista kohtaa josta pääset hallinnoimaan sovelluksille myönnettyjä lupia, otathan yhteyttä siihen tahoon joka vastaa kyseisen laitteen teknisestä tuesta (laitteen myyjätaho, laitevalmistaja tai Googlen oma tekninen tuki)


Kun SMS vahvistusviesti on saatu onnistuunesti käsiteltyä, voit halutessasi poistaa Google Play -kaupalle ja Google Play Palvelut -järjestelmäsovellukselle myöntämäsi luvat tekstiviestien käyttöön




Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.