Miten voin ostaa lisenssin tai aktivoida sille lisää käyttöaikaa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Huom!!

Jos sinulla on tallessa jokin vanha tilisiirto tai tilinumero jota olet joskus käyttänyt vuosia sitten, niin älä käytä sitä enää. Maksu ei välttämättä etene kuten pitäisi, eli et saa uusittua lisenssiäsi vanhentunutta tilisiirtoa/viitenumeroa käyttämällä.



Oikea, toimiva tapa jatkaa lisenssi tai sen lisäpalvelun käyttöaikaa (Ultracomin pantojen ristiinseuranta tai Tracker MapPro), on joko Trackerin verkkokaupasta tai jälleenmyyjältä tai sovelluksen "Lisenssi" -valikon "Osta verkkokaupasta" -kohdan kautta


- Sovelluksen "Lisenssi" -valikon "Osta verkkokaupasta" -kohdan kautta tehty ostos ei vaadi erillisen aktivointikoodin syöttämistä jälkeenpäin


- Päivälisenssin (1pv/24h) voit ostaa joko sovelluksen "Lisenssi" -valikosta, kohdasta "Osta verkkokaupasta" tai suoraan market.tracker.fi 


- Trackerin verkkokaupasta tai jälleenmyyjältä ostetuna täytyy ostoksen jälkeen saatu aktivointikoodi syöttää sovelluksen lisenssivalikon "Aktivoi lisenssiavain" -kohdan kautta


Trackerin ja B-barkin sovellukset ovat 1:1 sama sovellus, eli vaikka puhelimessasi olisi B-barkin sovellus ja ostit siihen lisenssin tai sen lisäpalvelun aktivointikoodin Trackerin verkkokaupasta tai jälleenmyyjältä, niin aktivointikoodi toimii silti.




Lisätietoja aiheesta:



Lisenssi -valikko:


- Napauta karttanäkymässä vasemman alakulman painiketta tai pyyhkäise näyttöä vasemmasta reunasta näytön keskelle

- Rullaa avautuva vasemman puoleinen sivuvalikko aivan loppuun ja valitse: "Asetukset"

- Avautuvasta "Asetukset" -valikosta valitse "Lisenssi"



Ostos sovelluksen kautta


Sovelluksen "Lisenssi" -valikon "Osta verkkokaupasta" -kohdan kautta tehty ostos ei vaadi erillisen aktivointikoodin syöttämistä, sillä se aktivoituu käyttämällesi sovellukselle ja lisenssiavaimelle heti onnistuneen ostoksen jälkeen ja voit nähdä tämän heti tarkistamalla onko lisenssin käyttöaika jatkunut tai onko ostamasi lisäpalvelu (tai sen käyttöaika) päivittynyt "Lisenssi" -valikon "Lisenssin lisätoiminnot" -kohtaan.


- Joissain tapauksissa voi sähköpostiisi silti tulla tilausvahvistus jossa näkyy aktivointikoodi, mutta siitä ei tässä tapauksessa tarvitse käyttää ja sen voi hävittää, jos näet ostamasi lisenssin tai lisäpalvelun valtuuttuneen voimaan ja päivämäärät ostetuille tuotteille ovat jatkuneet ostoksen mukaisesti "Lisenssi" -valikossa.



Ostos verkkokaupan tai jälleenmyyjän kautta


Jos avasit Trackerin verkkokaupan suoraan esim. tietokoneella, niin sait sähköpostiisi tilausvahvistuksen jossan näkyi 8 tai 12 kirjainta pitkä aktivointikoodi ostamallesi tuotteelle. Myös jälleenmyyjältä tehdyn ostoksen jälkeen saat ostamasi tuotteen aktivointikoodin ja se pitäisi syöttää sovelluksen "Lisenssi" -valikon "Aktivoi lisenssiavain" -kohdan kautta jotta ostamasi tuote valtuuttuu voimaan samaisessa "Lisenssi" -valikossa näkyvälle Lisenssiavaimelle. 


- Kun nämä vaiheet on tehty ja aktivointikoodi on käytetty, ei sitä ole tarpeen enää säästää. Se on tehtävänsä tehnyt ja valtuuttanut ostamasi lisenssin tai sen lisäpalvelun voimaan sovelluksesi käyttöön, joten aktivointikoodin voi sen jälkeen hävittää.




Jos sait virheilmoituksia itse ostotapahtuman aikana, tai ostoksen maksamisen kanssa tuli ongelmia, niin otathan silloin yhteyttä suoraan siihen myyjätahoon jolta lisenssin tai sen lisäpalvelun olet ostanut:


Trackerin myynnin yhteystiedot


Jos ongelmia ilmeni onnistuneesti ostetun ja maksetun tuotteen aktivoinnissa käyttämällesi sovellukselle tai lisenssiavaimelle, niin otathan yhteyttä Trackerin tekniseen tukeen ja voimme tarkistaa onko saamasi aktivointikoodi toimiva, sekä käyttämäsi lisenssin rekisteröinnin tilanteen (lisenssiavaimen voimassaolo, lisäpalvelujen voimassaolo jne.)