Miten voin vaihtaa sovelluksen käyttämää lisenssiavainta tai puhelinnumeroa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Puhelinnumeron vaihtaminen


- Avaa sovelluksen karttanäkymän vasemman puoleinen valikko -> "Asetukset" ->" Lisenssi" -> Napauta kohtaa: "Puhelinnumero"

- Syötä uusi puhelinnumero ja vahvista muutos uuteen numeroon lähetetyssä SMS viestissä näkyvällä varmistuskoodilla



Sovelluksen käyttämän lisenssikoodin vaihtaminen


- Avaa sovelluksen karttanäkymän vasemman puoleinen valikko > "Asetukset" ->" Lisenssi" -> Napauta kohtaa: "Vapauta lisenssi"

- Sen jälkeen saat näkyviin valikon jossa voit napauttaa kohtaa: "Aktivoi lisenssi"

- Jos haluat käyttää edelleen samaa puhelinnumeroa kuin aiemman lisenssin aikana, mutta koodi vaihtuu, niin voit edetä asennuksen suhteen soveltaen tässä ohjeessa mainittua tapaa ja ottaa puhelinnumerokentän alapuolelta pois päältä valinnan kohdasta "Automaattinen kirjautuminen"


- Silloin saat listan niistä lisenssiavaimista jotka antamallasi puhelinnumerolla löytyy, ja jos tuo toinen lisenssiavain jonka haluaisit valita sovelluksen käyttöön, näkyy listalla, napauta sitä ja poimi se suoraan listalta

- Jos kyseistä lisenssiavainta ei näy listattuna, napauta valikon viimeisenä olevaa vaihtoehtoa "Ei mikään näistä"



Sen jälkeen tulee seuraavat vaihtoehdot:


1. SMS varmistuskoodin jälkeen valitse vaihtoehdoista "Kirjaudu" jos tämä lisenssiavaimen aiemman tilalle vaihdettava lisenssiavain on jo entuudestaan ollut käytössä ja kyseessä on aktiivinen lisenssiavain


2. Tai valitse SMS varmistuskoodin jälkeen vaihtoehdoista "Rekisteröidy" jos tämä aiemman tilalle vaihdettava lisenssiavain on aivan uusi ja käyttämätön 1 vuoden lisenssiavain (aktivointikoodi) tai päivälisenssin (1pv/24h) lisenssiavain (aktivointikoodi). 

Voit silloin jatkaa uudelle rekisteröinnille tulevan lisenssiavaimen käyttöaikaa lisesenssi valikon  "Aktivoi Lisenssi" kohtaa napauttamalla ja syöttämällä käyttämättömän uuden lisenssiavaimen joka tässä tapauksessa toimii siis aktivointikoodina ostetun tuotteen jatkoajalle


3. Jos valitset "Ohita" voit käyttää sovellusta ilman lisenssiavainta/rekisteröitymistä ja saat seuraavanlaisen ilmoituksen joka tarkoittaa, että mm. Tracker live-palvelu ei ole käytettävissä:


"Voit myös ohittaa tämän vaiheen nyt ja käyttää ohjelmaa kirjautumatta. Tällöin kaikki ominaisuudet eivät ole käytettävissäsi, mutta näet oman paikkasi kartalla."




Lisätietoja aiheesta:



Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.