Miten voin tarkistaa Tele2 SIM kortin voimassaolon ja aktivoida sille jatkoaikaa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Tele2 SIM kortin voimassaolon tarkistuksen ja 1 vuoden jatkoajan lisäämisen työvaiheet on käyty läpi tässä ohjevideossa


Tele2 SIM -kortin tai sille 1 vuoden jatkoaikaa voit ostaa Trackerin jälleenmyyjiltä tai Trackerin verkkokaupasta:


Tele2 SIM -kortti

Tele2 SIM 1 vuosi jatkoaikaa (aktivointikoodi)


Ostetun aktivointikoodin voit käyttää napauttamalla kohdevalikossa kohteen nimeä -> napauta "Tele2"

Avautuvasta pienestä pop-up ikkunasta napauta "Käytä koodi" ja syötä tuo ostamasi aktivointikoodi


Samasta pop-up ikkunasta voit valita myös painikkeen "Verkkokauppa" ja ostaa suoraan lisää käyttöaikaa

Ostoksen jälkeen ostamasi käyttöaika aktioituu kyseiselle "Tele2" -liittymälle suoraan eikä aktivointikoodia tarvita



Lisätietoja aiheesta:



Tele2 SIM kortin voimassaoloa jatkettaessa tuolla SIM kortilla mahdollisesti jäljellä oleva käyttöaika esim. 2 viikkoa ei jää käyttämättä

Aktivointikoodi jatkaa olemassa olevaa käyttöaikaa siitä kohteen asetukset valikossa näkyvästä pvm/klo 1 vuodella eteenpäin, eli tässä esimerkin tapauksessa käyttöaikaa on aktivointikoodin syöttämisen jälkeen yhteensä 2vko + 1 vuosi



- Napauta karttanäkymässä oikean alakulman painiketta tai pyyhkäise näytön oikeasta laidasta näytön keskelle päin

- Napauta avautuvan valikon alareunasta "Kaikki kohteet"

- Avaa valikon yläreunasta ensimmäinen välilehti "Seuraamani laitteet"

- Napauta sen kohteen nimeä (ei kuvaketta, vaan nimeä) jolla on käytössään Tele2 SIM kortti

- Avautuvassa kohteen asetukset valikossa näkyy katselijan salasanan alapuolella "Tele2"

- Tuon "Tele2" kohdan alapuolella näkyy kyseisen SIM-kortin voimassaolo pvm/klo

- Napauttamalla valikosta "Tele2" kohtaa jatkaaksesi sen käyttöaikaa

- Näytölle avautuu pop-up ikkuna jonka kautta voit syöttää ostamasi aktivointikoodin


Samasta pop-up ikkunasta voit valita myös painikkeen "Verkkokauppa" ja ostaa suoraan lisää käyttöaikaa

Ostoksen jälkeen ostamasi käyttöaika aktioituu kyseiselle "Tele2" -liittymälle suoraan eikä aktivointikoodia tarvita



Entä jos saat ilmoituksen, että syöttämäsi aktivointikoodi on väärä tai käytetty?


- Ota ensisijaisesti yhteyttä siihen myyjään jolta tuon aktivointikoodin ostit

- Jos Trackerin jälleenmyyjältä tai jälleenmyyjän omasta verkkokaupasta, niin yhteystiedot löytyvät tämän sivuston kautta

- Jos ostit aktivointikoodin Trackerin verkkokaupasta, niin yhteystiedot löytyvät tältä sivustolta tai jätä tiketti


Tele2 SIM 1 vuoden jatkoajan aktivointikoodi on kertakäyttöinen aktivointikoodi jonka voi käytön jälkeen hävittää



Tele2 saldohälytysrajan säätäminen


- Avaa Tracker sovelluksen vasemman puoleinen valikko

- Rullaa avautuva valikko aivan loppuun ja valitse: "Asetukset"

- Valitse sen jälkeen "Näyttö"

- Rullaa avautuva valikko aivan loppuun ja löydät kohdan: "Saldohälytysrajat"

- Napauta "Tele2" ja voit muuttaa hälytysrajaa oletuksena olevasta "30 päivää"


Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.