Ongelmia sovelluksen kautta tehdyn ostoksen kanssa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Trackerin sovelluksesta voit testata ja tarkistaa seuraavat:


- Sulje sovellus ja avaa uudestaan (poistuiko ongelma?)

- Jos et ole varma sulkeutuiko sovellus todella vai jäikö silti taustalla päälle, tarkista tämä Applen oma ohje tai tämä Googlen oma ohje

- Avaa vasemman puolen valikko -> "Asetukset" -> "Lisenssi" -> Tarkista päivittyikö ostamasi tuotteen pvm/klo nyt oikein?

- Jos napautat "Lisenssi" -valikosta uudestaan "Osta lisenssi" -> ei tarvitse ostaa mitään, vaan pelkästään avata yhteys kauppaan uudestaan ja sulkea se ja sitten tarkistaa päivittyikö myös tehty ostos sen jälkeen ok 



Android ohjeet

- Tarkista tässä artikkelissa mainitut seikat, jos epäilet syyksi esim. laitteen tai sovelluksen nettiyhteyden ongelmaa
- Jos sait virheilmoituksen ostoksen yhteydessä käyttämäsi maksutapaa koskien, tarkista tämä Googlen oma ohje
- Jos haluat pyytää hyvitystä tai peruuttaa tekemäsi tilauksen, etene tämän Googlen oman ohjeen mukaan (lisätietoja)

iOS ohjeet
- Tarkista tässä artikkelissa mainitut seikat, jos epäilet syyksi esim. laitteen tai sovelluksen nettiyhteyden ongelmaa
- Jos sait virheilmoituksen ostoksen yhteydessä käyttämäsi maksutapaa koskien, tarkista tämä Applen oma ohje
- Johtuen Applen tiukasta tietoturvasta, Trackerin verkkokaupan asiakaspalvelu ei pysty asiakkaan puolesta perumaan tai hyvittämään Applen App Storen kautta tekemääsi ostosta, mutta voit tehdä sen itse tämän Applen oman ohjeen mukaan



Lisätietoja aiheesta:



Miksi saan ilmoituksen: Väärä lisenssikoodi tai rekisteröintikoodi / aktivointikoodi?


Voit ottaa yhteyttä myös suoraan Trackerin verkkokaupan Asiakaspalveluun


Onnistuneesti tehty ostos Trackerin sovelluksen kautta aktivoituu suoraan käyttämällesi lisenssille ja sovellukselle jonka kautta ostos tehtiin, eli silloin ei tarvitse syöttää enää jälkeenpäin mitään erillistä aktivointikoodia tms.


Samoin jos saat tällaisesta sovelluksen kautta tehdystä ostoksesta sähköpostiisi tilausvahvistuksen jossa kuitenkin näkyy jokin aktivointikoodi, mutta huomaat "Lisenssi" -valikossa tuon ostamasi tuotteen pvm/klo jatkuneen jo ostetun lisenssiajan verran eteenpäin, voit silloin hävittää tuon saamasi aktivointikoodin, sillä sitä ei enää tarvita jos ostettu tuote on jo valtuuttunut onnistuneesti käyttämäsi lisenssin ja sovelluksen käyttöön