Android - Ongelmia sovelluksen kautta tehdyn ostoksen kanssa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Trackerin sovelluksesta voit testata ja tarkistaa seuraavat:


- Sulje sovellus ja avaa uudestaan (poistuiko ongelma?)

- Jos et ole varma sulkeutuiko sovellus todella vai jäikö silti taustalla päälle, tarkista tämä Googlen oma ohje

- Avaa vasemman puolen valikko -> "Asetukset" -> "Lisenssi" > Tarkista päivittyikö ostamasi tuotteen pvm/klo nyt oikein?

- Jos napautat "Lisenssi" -valikosta uudestaan "Osta lisenssi" -> ei tarvitse ostaa mitään, vaan pelkästään avata yhteys kauppaan uudestaan ja sulkea se ja sitten tarkistaa päivittyikö myös tehty ostos sen jälkeen ok



Käyttämästäsi Android -laitteesta voisit tarkistaa seuraavat:


- Tarkista tässä artikkelissa mainitut seikat, jos epäilet syyksi esim. laitteen tai sovelluksen nettiyhteyden ongelmaa

- Jos sait virheilmoituksen ostoksen yhteydessä käyttämäsi maksutapaa koskien, tarkista tämä Googlen oma ohje

- Jos haluat pyytää hyvitystä tai peruuttaa tekemäsi tilauksen, etene tämän Googlen oman ohjeen mukaan (lisätietoja)



Tarvittavia tietoja ongelman selvittelyä varten:


- Jos sait jonkin selvän virheilmoituksen, testaa saatko toistettua sen ja otettua siitä kuvaruutukaappauksen (näyttökuva)

- Tarkista veloitettiinko ostos käyttämältäsi luottokortilta tai näkyykö maksutapahtuma esim. verkkopankissasi ja jos näkyy, niin useimmiten saat tallennettua siitä .pdf kopion jonka voit liittää sähköpostin liitteeksi (tai poimi maksutapahtumasta pvm/klo, summa, arkistointitunnus/viitenumero)


Osto- tai maksutapahtuman epäselvyyksissä, ota yhteyttä Trackerin verkkokaupan Asiakaspalveluun 

Jos ostos onnistui, mutta esim. lisenssin aktivointi käyttöön ei onnistunut, ota yhteyttä Trackerin tukeen tai lähetä Tukipyyntö





Lisätietoja aiheesta:



Miksi saan ilmoituksen: Väärä lisenssikoodi tai rekisteröintikoodi / aktivointikoodi? 


Onnistuneesti tehty ostos Trackerin sovelluksen kautta aktivoituu suoraan käyttämällesi lisenssille ja sovellukselle jonka kautta ostos tehtiin, eli silloin ei tarvitse syöttää enää jälkeenpäin mitään erillistä aktivointikoodia tms.


Samoin jos saat tällaisesta sovelluksen kautta tehdystä ostoksesta sähköpostiisi tilausvahvistuksen jossa kuitenkin näkyy jokin aktivointikoodi, mutta huomaat "Lisenssi" -valikossa tuon ostamasi tuotteen pvm/klo jatkuneen jo ostetun lisenssiajan verran eteenpäin, voit silloin hävittää tuon saamasi aktivointikoodin, sillä sitä ei enää tarvita jos ostettu tuote on jo valtuuttunut onnistuneesti käyttämäsi lisenssin ja sovelluksen käyttöön