Ongelmia tai epäselvyyksiä jälleenmyyjän kautta tehdyssä tilauksessa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Trackerin verkkokaupan asiakaspalvelu ei pysty suoraan tarkistamaan jonkin jälleenmyyjän kanssa tehtyä tilausta, sillä usein jälleenmyyjillä voi olla oma verkkokauppa tai myymälä jonka tietohin ei Trackerin myynnin puolelta suoraan ole pääsyä


Jälleenmyyjien yhteystiedot




Lisätietoja aiheesta:



Miksi saan ilmoituksen: Väärä lisenssikoodi tai rekisteröintikoodi / aktivointikoodi? 



Samoin jälleenmyyjillä voi olla omat käytäntönsä miten heidän yrityksessään käsitellään mahdolliset reklamaatiot ja hyvityspyynnöt, joten niiden osalta kysy käytännön ohjeet miten asian kanssa edetään, suoraan kyseiseltä jälleenmyyjältä


Mutta jos olet ostanut Trackerin jälleenmyyjältä jonkin sähköisen tuotteen aktivointikoodin tai lisenssiavaimen ja jos haluat tarkistaa onko se voimassa oleva tai tulee ongelmia sen aktivoinnissa sovelluksen "Lisenssi" -valikon kautta, niin otathan silloin yhteyttä Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä Tukipyyntö ja tarkistetaan sen tiedot Trackerin palvelimilta ja annetaan tarkemmat ohjeet kuinka edetä


Aktivointikoodin tai lisenssiavaimen osalta Tukipyyntö voi olla parempi vaihtoehto, sillä kyseisessä koodissa ei tarvitse olla kuin yksi pieni kirjain kirjoitettuna isolla kirjaimella, tai yksi merkki liikaa tai liian vähän, eikä palvelin enää välttämättä sitä tunnista


Tiketillä nuo on helpompi ja nopeampi tarkistaa, että kaikki merkit tulee oikein, mutta onnistuu myös puhelimitse