Ongelmia tai epäselvyyksiä Trackerin oman verkkokaupan kautta tehdyssä tilauksessa?

Nopea vastaus kysymykseen:



Tarvittavia tietoja ongelman selvittelyä varten:


- Tarkista veloitettiinko ostos käyttämältäsi luottokortilta tai näkyykö maksutapahtuma esim. verkkopankissasi ja jos näkyy, niin useimmiten saat tallennettua siitä .pdf kopion jonka voit liittää sähköpostin liitteeksi (tai poimi maksutapahtumasta pvm/klo, summa, arkistointitunnus/viitenumero)


- Tilauksen jälkeen saamassasi tilausvahvistuksessa näkyy tilausnumero, jolla Trackerin verkkokaupan asiakaspalvelu löytää helposti juuri sen tilauksen josta on kyse ja jos ostit jonkin sähköisen tuotteen esim. lisenssiavaimen tai aktivointikoodin, niin niiden osalta myös Trackerin tekninen tuki löytää tuon tekemäsi tilauksen ja sinulle lähetetyn koodin tiedot jne.


Osto- tai maksutapahtuman epäselvyyksissä, ota yhteyttä asiakaspalveluun -> tiketti tai soita / lähetä sähköposti 

Jos ostos onnistui, mutta esim. lisenssin aktivointi käyttöön ei onnistunut, ota yhteyttä Trackerin tukeen tai lähetä tiketti





Lisätietoja aiheesta:



Miksi saan ilmoituksen: Väärä lisenssikoodi tai rekisteröintikoodi / aktivointikoodi?


Jos sait jonkin selvän virheilmoituksen, testaa saatko toistettua sen ja otettua siitä kuvaruutukaappauksen (näyttökuva). Jos käytit puhelinta, saat otettua kuvaruutukaappauksen näillä ohjeilla tai jos käytössä oli esim. Windows tietokone, niin tässä linkki Microsoftin omaan ohjeeseen (nettiselaimista Chrome on useimpien verkkokauppojen kanssa hyvin toiminut selain)


Tässä linkki Trackerin verkkokaupan sopimusehtoihin jossa on kerrottu tarkemmin ohjeet mm. seuraaviin tilanteisiin:
"Vaihto- ja palautusoikeus", "Rahapalautukset", "Tilauksen peruuttaminen"

Huom! Sopimusehdoissa mainitaan mm. seuraava:
Sähköisillä tuotteilla, kuten lisensseillä ja latauslipukkeilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.