Haluan siirtää sovelluksen toiseen laitteeseen, miten toimin?

Nopea vastaus kysymykseen:



Laite jossa sovellus on ollut asennettuna (laite nro.1)



Jos sovelluksen käyttämä puhelinnumero vaihtuu:


- Avaa sovelluksen karttanäkymän vasemman puoleinen valikko -> Napauta: "Asetukset" -> Napauta: " Lisenssi" -> Napauta kohtaa: "Puhelinnumero"

- Syötä uusi puhelinnumero ja vahvista muutos uuteen numeroon lähetetyssä SMS viestissä näkyvällä varmistuskoodilla

- Kun uusi numero on vahvistettu: Avaa sovelluksen karttanäkymän vasemman puoleinen valikko -> Napauta: "Asetukset" -> Napauta: " Lisenssi" -> Napauta kohtaa: "Vapauta lisenssi"


Jos sovelluksen käyttämä puhelinnumero pysyy samana:


- Avaa sovelluksen karttanäkymän vasemman puoleinen valikko -> Napauta: "Asetukset" -> Napauta: " Lisenssi" -> Napauta kohtaa: "Vapauta lisenssi



Laite johon sovellus siirretään (laite nro.2)



Jos sinulla on käytössä vain yksi lisenssiavain:


- Etene silloin kuten tässä ohjeessa mainitaan kohdassa "Tuotetta aiemmin käyttäneellä"

- Käytännössä sinun ei tarvitse kuin syöttää asennuksen aikana se puhelinnumero jota sovellus on aiemmassa laitteessa ollessaan käyttänyt ja kaikki muut tiedot (lisenssiavain, jakonimi, kohdeluettelo jne) synkronoidaan puhelinnumeron perusteella tähän uuteen laitteeseen


Jos sinulla on kaksi tai useampi lisenssiavain käytössäsi:


- Etene silloin tämän ohjeen mukaan ja valitse asennuksen aikana puhelinnumerokentän alapuolelta ensin pois päältä "Automaattinen kirjautuminen"

- Sen jälkeen syötä se puhelinnumero jota sovellus käytti laitteessa nro.1 

- Sitten voit valita listalta haluamasi lisenssiavaimen ja jakonimen sovelluksen käyttöön




Lisätietoja aiheesta:



Jos uudessa laitteessa sovelluksen asennus ei etene puhelinnumeron syöttämisen jälkeen:

- Toimi tämän ohjeen mukaan


Kun sovelluksen on siirretty onnistuneesti uuteen laitteeseen ja haluaisit jatkaa lisenssin käyttöaikaa:

- Toimi tämän ohjeen mukaan


Jos lisenssin käyttöaikaa jatkettaessa saat ilmoituksen, että käyttämäsi lisenssiavain (aktivointikoodi) on väärä:

- Toimi tämän ohjeen mukaan


Kun sovellus on onnistuneesti siirretty laitteesta nro.1 laitteeseen nro.2 sovelluse synkronoi käyttämäsi jakonimen kohdeluettelon kohteet uuden laite nro.2 kohdeluetteloon


Jos kohteita, ryhmiä, kiintopisteitä jne. on useita satoja, voi synkronointi viedä jonkin verran aikaa, joten huolehdi ettei sovelluksen käytössä oleva nettiyhteys katkea tietojen synkronoinnin aikana


Laitteen virranhallinnan asetukset ovat usein syynä jos sovelluksen käytössä oleva nettiyhteys katkeaa kesken tietojen synkronoinnin. Silloin on hyvä edetä tämän seuraavan ohjeen mukaan kohdasta "Jos sovelluksen yhteys Tracker Live -palveluun ei toimi" eteenpäin: 


Ohje Android -laitteille 

Ohje Apple iOS -laitteille



Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.