Mitä Artemiksen pannan led-valojen eri värit tarkoittavat?

Nopea vastaus kysymykseen:



Kun Artemiksen pannassa, palaa joku seuraavista valoista (keltainen, vihreä tai syaani) -> Laite toimii normaalisti



Keltainen LED -valo


Käynnistettäessä


- Palaa myös silloin jos Artemis käynnistyy uudelleen
- Odota kunnes valo alkaa vilkuttaa vihreää
- Laite toimii normaalisti


Käytön aikana


- Keltainen valo Artemiksen käytön aikana kertoo, että laite lataa tietoja
- Voit käyttää laitetta normaalisti, jos saat sijainnin pannasta

- Laite toimii normaalisti


Ladattaessa


- Valo palaa vihreänä tai keltaisena
- Laite latautuu
- Akku on täynnä, kun kaikki valot ovat vihreänä tai sammuvat kokonaan

- Laite toimii normaalisti



Vihreä LED -valo


Käytön aikana


- Vihreä valo vilkkuu

- Laite on toimintakunnossa
- Laite toimii normaalisti


Ladattaessa


- Valo palaa vihreänä tai keltaisena
- Laite latautuu
- Akku on täynnä, kun kaikki valot ovat vihreänä tai sammuvat kokonaan

- Laite toimii normaalisti



Syaani LED -valo (sinisen vihreä / turkoosi)


Käytön aikana


- Ääninäytteen nauhoitus käynnissä

- Laite toimii normaalisti



Valkoinen LED -valo


Käytön aikana


- Koiran turvallisuutta ja näkyvyyttä lisäävä kirkas (vilkkuva) valkoinen LED -valo


Valon käynnistys:


- Napauta Trackerin sovelluksen kohdevalikossa sen kohteen nimeä (ei kuvaketta) jolla on Artemis -panta

- Jos kohde on jo haettuna kartalle, ota sormella kiinni karttanäkymän valikon otsikossa näkyvästä koiran nimestä ja vedä kohteen valikko ylös ja avoimeksi ja napauta avautuvan vetovalikon alareunasta rattaan kuvaa ("Asetukset" -valikko)


- Sen jälkeen avautuvasta kohteen "Asetukset" -valikosta löytyy "LED-valon tila"

- Samaisen rivin lopussa olevasta ruksista saat aina tarvittaessa sammutettua pannan valkoisen LED-valon

- Napauta "LED-valon tila" kohtaa ja valitse haluamasi pituus jonka valkoinen LED-valo on päällä (Min: 15min - Max: 12h)





Lisätietoja aiheesta:



Kun Artemiksen pannassa palaa sitä ladattaessa, käynnistettäessä tai käytettäessä keltainen valo joka ei vaihdu vihreäksi tai punainen valo, kaikki ei ole kunnossa ja silloin tarvitaan seuraavia toimenpiteitä



Punainen LED -valo



Ladattaessa


- Virhetila

- Punainen valo vilkkuu

- Tarkasta laturi ja latauskaapeli

- Irrota laturi pistokkeesta ja panta laturista ja odota jokunen minuutti

- Kytke laturi uudestaan pistokkeeseen ja kytke panta laturiin ja yritä uudestaan

- Lataus toimii +5 - +30 lämpötilassa

- Huom! Käytä ainoastaan pakkauksen mukana tulevaa Artemiksen omaa laturia ja latausjohtoa!

- Voit myös testata toisella toimivaksi tiedetyllä Artemiksen laturilla jos sellainen on saatavilla

- Jos ongelma poistui toisella toimivaksi tiedetyllä laturilla testattaessa, niin Artemis on ok, mutta laitteen laturi on rikki

- Tarvittaessa voit myös yrittää resetoida pannan ja nollata sen perusasetuksille eli ns. tehdasasetuksille


Artemiksen pannan laturin takuu on 6kk ostohetkestä (lisätietoa takuuehdoista löydät täältä)


Tarvittaessa uden laturin saa Trackerin jälleenmyyjältä tai ostettua Trackerin verkkokaupasta

Trackerin verkkokaupassa löytyy useimmille pannoille (myös Artemikselle) sopiva USB -latauskaapeli



Käynnistettäessä


- Virhetila

- Odota kunnes punainen valo sammuu

- Jos punainen valo palaa yhä, käynnistä laite uudestaan

- Jos uudelleenkäynnistyksestä ei ollut apua, voit resetoida pannan ja nollata laite ns. tehdasasetuksille
- Lähetä huoltoon, jos valo näistä edellä mainituista toimenpiteistä huolimatta pysyy punaisena

- Trackerin Oulunsalon huolto hoitaa kaikki Artemis -pantojen huollot (myös takuuajan ulkopuolella)

- Tarvittaessa Trackerin Oulunsalon huollon tavoittaa soittamisen lisäksi myös lähettämällä heille tiketin



Käytön aikana


- Virhetila

- Punainen valo vilkkuu
- Vie laite ulos (jos ongelma ilmeni sisätiloissa) ja sammuta Artemis ja käynnistä uudestaan

- Jos ongelma ei poistunut uudelleenkäynnistyksen jälkeen, voit resetoida pannan ja nollata laite ns. tehdasasetuksille
- Jos virtaa on, laite on ulkona, eikä uudelleenkäynnistys tai resetointi auta ja valo pysyy punaisena -> Lähetä huoltoon

- Trackerin Oulunsalon huolto hoitaa kaikki Artemis -pantojen huollot (myös takuuajan ulkopuolella)

- Tarvittaessa Trackerin Oulunsalon huollon tavoittaa soittamisen lisäksi myös lähettämällä heille tiketin




Keltainen LED -valo



Jos keltainen valo jää palamaan yhtäjaksoisesti, eikä vaihdu vihreäksi tai vaihtuu palamaan punaisena


- Käynnistä laite uudestaan

- Jos uudelleenkäynnistyksestä ei ollut apua, voit resetoida pannan ja nollata laite ns. tehdasasetuksille
- Lähetä huoltoon, jos valo kaikesta huolimatta pysyy keltaisena (tai vaihtuu palamaan punaiseksi)

- Trackerin Oulunsalon huolto hoitaa kaikki Artemis -pantojen huollot (myös takuuajan ulkopuolella)

- Tarvittaessa Trackerin Oulunsalon huollon tavoittaa soittamisen lisäksi myös lähettämällä heille tiketin




Niissä tilanteissa joissa Artemis on ongelmasta huolimatta kirjautuneena livepalveluun (edes hetkittäin), eli pantaan saa kuitenkin jonkinlaisen yhteyden, niin silloin myös Trackerin tekninen tuki voi auttaa asiassa, joten soita tai lähetä tiketti


Jos panta ei tunnu reagoivan mihinkään edellä ehdotettuihin toimenpiteisiin, ei myöskään Trackerin tuki saa siihen yhteyttä ja silloin on parempi lähettää panta Trackerin Oulunsalon huoltoon jotta he voivat selvittää ja korjata ongelman. Trackerin Oulunsalon huollon tavoittaa soittamisen lisäksi myös lähettämällä heille tiketin

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.