Miten saan lisättyä ostamani uuden Tracker Artemis pannan sovelluksen kohdeluetteloon?

Nopea vastaus kysymykseen:



- Avaa sovelluksen karttanäkymästä oikean puolen valikko, eli "Kohdevalikko"

- Onnistuu joko oikean alakulman painikkeella, tai oikeasta reunasta näytön keskelle päin pyyhkäisemällä

- Napauta plus-merkkiä

- Valitse "Tracker Easy"

- Valitse "Lue QR-koodi"

- Puhelin voi kysyä "Saako Tracker ottaa kuvia ja videoita" -> Vastaa: "Salli"

- Ota sovelluksen ohjaamana valokuva pannan tai tuotepaketin kyljessä olevasta QR-koodista
- Juuri rekisteröimäsi paikannin tulee näkyviin ohjelmassa Kohteet-luetteloon


Lisätietoja Tracker Artemis -pannasta löydät tuotteen omalta sivulta Trackerin verkkokaupasta



Lisätietoja aiheesta:



Jos QR-koodivaihtoehto ei ole käytettävissä (tarra kulunut tai tahriintunut jne.), Voit seurata yllä mainittuja ohjeita ja kohdassa, jossa napautat plus-merkkiä, sen sijaan, että valitset "Tracker Easy", valitse "Rekisteröi uusi GPS-laite "

Sitten voit joko käyttää puhelimesi kameraa viivakoodin lukemiseen tai syöttää viivakoodin alapuolella olevan pitkän numerosarjan (IMEI-koodi) manuaalisesti valitsemalla "Syötä sarjanumero" ja jatka sitten "Tracker Easy" -rekisteröintiä näytöllä etenevien rekisteröininn eri vaiheiden mukaan



Jos haluat muuttaa pannan näyttönimeä kartalla:


- Avaa sovelluksen karttanäkymästä oikean puolen valikko, eli "Kohdevalikko"

- Onnistuu joko oikean alakulman painikkeella, tai oikeasta reunasta näytön keskelle päin pyyhkäisemällä

- Napauta "Kaikki kohteet"

- Napauta valikon yläreunasta: "Seuraamani laitteet"

- Napauta juuri lisätyn uuden Artemis-pannan nimeä (Ei kuvaketta, vaan nimeä)

- Napauta kohteen "Asetukset" valikon yläreunasta roskakorin kuvaketta

- Napauta ensimmäisen näkyvää "Nimi" -kenttää ja vaihda tilalle haluamasi näyttönimi kartalla

- Samalla periaatteella voit vaihtaa pannalle myös haluamasi omistajan ja katselijan salasanat



Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.