Miten saan lisättyä ostamani uuden Tracker G1000 EASY -pannan sovelluksen kohdeluetteloon?

Nopea vastaus kysymykseen:



- Avaa sovelluksen karttanäkymästä oikean puolen valikko, eli "Kohdevalikko"

- Onnistuu joko oikean alakulman painikkeella, tai oikeasta reunasta näytön keskelle päin pyyhkäisemällä

- Napauta plus-merkkiä

- Valitse "Tracker Easy"

- Valitse "Lue QR-koodi"

- Puhelin voi kysyä "Saako Tracker ottaa kuvia ja videoita" -> Vastaa: "Salli"

- Ota sovelluksen ohjaamana valokuva pannan tai tuotepaketin kyljessä olevasta QR-koodista
- Juuri rekisteröimäsi paikannin tulee näkyviin ohjelmassa Kohteet-luetteloon


Lisätietoja Tracker G1000 EASY -pannasta löydät tuotteen omalta sivulta Trackerin verkkokaupasta



Lisätietoja aiheesta:



Jos QR-koodivaihtoehto ei ole käytettävissä (tarra kulunut tai tahriintunut jne.) tarkistathan mikä on laitteen IMEI -koodi (35xxxx alkuinen sarjanumero) ja joko soita Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti ja tarkistamme IMEI:n perusteella mikä on laitteen Tracker Live -palvelussa käyttämä jakonimi ja salasana 



Jos haluat muuttaa pannan näyttönimeä kartalla:


- Avaa sovelluksen karttanäkymästä oikean puolen valikko, eli "Kohdevalikko"

- Onnistuu joko oikean alakulman painikkeella, tai oikeasta reunasta näytön keskelle päin pyyhkäisemällä

- Napauta "Kaikki kohteet"

- Napauta valikon yläreunasta: "Seuraamani laitteet"

- Napauta juuri lisätyn uuden Artemis-pannan nimeä (Ei kuvaketta, vaan nimeä)

- Napauta kohteen "Asetukset" valikon yläreunasta roskakorin kuvaketta

- Napauta ensimmäisen näkyvää "Nimi" -kenttää ja vaihda tilalle haluamasi näyttönimi kartalla

- Samalla periaatteella voit vaihtaa pannalle myös haluamasi omistajan ja katselijan salasanat



Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Jos QR-koodivaihtoehto ei ole käytettävissä (tarra kulunut tai tahriintunut jne.) tarkistathan mikä on laitteen IMEI -koodi (35xxxx alkuinen sarjanumero) ja joko soita Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti ja tarkistamme mikä on laitteen Tracker Live -palvelussa käyttämä jakonimi ja salasana

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.