Miten lisään pannan tai rekisteröin sen uudestaan Tracker livepalveluun?

Nopea vastaus kysymykseen:



Ei aiempaa rekisteröintiä (aivan uusi panta)


Panta otetaan ensimmäistä kertaa käyttöön sen ostamisen jälkeen


Jos kyseessä on uusi käyttämätön Tracker EASY -panta, niin niissä on valmiina SIM-kortti jo pannassa ja liittymä on voimassa 1 vuoden ajan käyttöönotto hetkestä ja niillä on myös valmiiksi Tracker Live -palveluun tehty rekisteröinti


Silloin voit edetä näiden ohjeiden mukaan:


Artemis

Supra

G1000


Jos QR-koodivaihtoehto ei ole käytettävissä (tarra kulunut tai tahriintunut jne.) tarkistathan mikä on laitteen IMEI -koodi (35xxxx alkuinen sarjanumero) ja joko soita Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä Tukipyyntö ja tarkistamme IMEI:n perusteella mikä on laitteen Tracker Live -palvelussa käyttämä jakonimi ja salasana



Aiempi rekisteröinti on poistettu


Jos kyseessä on käytettynä ostettu panta tai sellainen jolta on pannan omistajan tai Trackerin tuen toimesta poistettu liverekisteröinti Tracker Live -palvelusta, tai olet vaihtanut pantaan SIM-kortin, kts. "Lisätietoja aiheesta" ohjeet



Lisätietoja aiheesta:



Pantaan on vaihdettu uusi SIM-kortti


Silloin pantaa ei tarvitse välttämättä rekisteröidä uudestaan, mutta liverekisteröinin tiedot pitää päivittää

Vuoden 2013 jälkeen valmistetut Easy-pannat päivittävät muuttuneen puhelinnumeron liverekisteröinnille automaattisesti


Jos kyseessä ei ole Easy-panta tai panta on valmistettu ennen vuotta 2013, etene silloin näiden ohjeiden mukaan



Pannan aiempi liverekisteröinti kaikkine siihen liittyvine tietoineen on poistettu



Ennen vuotta 2013 valmistetut pannat:


- Avaa sovellus ja napauta karttanäkymän oikean alakulman painiketta tai pyyhkäise näytön oikeasta laidasta kartan keskelle

- Napauta avautuvan sivuvalikon (kohdevalikko) alareunasta plus-merkkiä

- Napauta "Rekisteröi uusi GPS paikannin"

- Valitse "Kirjoita puhelinnumero" ja etene näytöllä tulevien ohjeiden mukaan


Laitteen rekisteröinnissä tarvittavia tietoja ovat:

  1. Puhelinnumero (kansainvälisessä muodossa, eli +358 -alkuisena ja jätä puhelinnumeron ensimmäinen nolla pois)
  2. Nimi (tästä tulee laitteen näyttönimi kartalla)
  3. Laitteen tyypi (tarkista laitteen kuoresta siihen merkitty merkki/malli ja valitse listalta oikea)
  4. Maa ja operaattori (käytettyyn puhelinnumeroon liittyviä tietoja)
  5. Jakonimi (tästä tulee laitteen livepalvelussa käyttämä tunnistetieto jota ei voi muokata myöhemmin)
  6. Omistajan salasana (tämä vaaditaan jos haluaa käskyttää pantaa omistajan oikeuksin)
  7. Katselijan salasana (tämän voit antaa jakonimen lisäksi kaverillesi, jos hän haluaa seurata koiraa kartalla)


Riippuen käyttämästäsi pannan laitemallista, ei rekisteröinnin aikana IMEI-koodia välttämättä kysytä, mutta halutessasi voit ilmoittaa sen Trackerin tekniseen tukeen (soita tai lähetä Tukipyyntö) ja pyytää lisäämään sen pannan uudelle liverekisteröinnille



2013 vuoden jälkeen valmistetut pannat


Jos tällaisen pannan ohjelmisto on päivitetty ajantasalle ja sen liverekisteröinti poistetaan joko omistajan toimesta tai hänen pyynnöstään Trackerin teknisen tuen toimesta, niin seuraavan kerran kun käynnistät pannan:


  1. Se tarkistaa löytyykö palvelimelta olemassa olevaa liverekisteröintiä
  2. Jos liverekisteröinti on poistettu, niin aiemmin käytössä olleita tietoja ei enää löydy
  3. Silloin tällaiselle Tracker Easy -pannalle luodaan automaattisesti uusi rekisteröinti Live -palveluun
  4. Ota silloin talteen pannan käyttämä IMEI eli laitteen käyttämä 35xxxx alkuinen sarjanumero
  5. Avaa kohdeluettelo -> Napauta Plus-merkkiä -> "Rekisteröi uusi GPS paikannin" -> Valitse: "Kirjoita sarjanumero"
  6. Seuraa sitten näytölle tulevia ohjeita ja anna rekisteröinnissä tarvittavat tiedot




Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä Tukipyyntö jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä