Ongelmia B-barkin pantojen paikannuksessa Trackerin livepalvelun kautta?

Nopea vastaus kysymykseen:



B-barkin tekninen tuki


Otathan yhteyttä B-barkin pantoihin liittyvissä asioissa, suoraan B-barkin omaan tukeen tai huoltoon

Trackerin tuki ei pääse näkemään B-barkin pantojen tietoja, puhelinnumeroita, tunnuksia, asetuksia tms.


B-barkin omilla sivuilla B-barkin yhteystiedot näkyy Trackerin tuen numero 0600 414 610 (1,98 €/min)

Koska sovellus jota käytetään on 1:1 sama, kuten myös lisenssit jne. paitsi poikkeuksena B-barkin pannat


B-barkin oman teknisen tuen tavoitat sähköpostilla osoitteesta support@belectro.fi




Lisätietoja aiheesta:



B-barkin pantoja voi paikantaa ja hallita uudella 6-version sovelluksella (iOS tai Android)

Kyseessä on 1:1 sama sovellus, olipa sovelluksen nimenä B-bark 6 tai Tracker Hunter 6


Mutta B-barkin pannat eroavat teknisiltä ratkaisuiltaan niin paljon Trackerin pannoista, että silloin on parasta ottaa yhteyttä B-barkin omaan tukeen, sillä Trackerin tekninen tuki pystyy kyllä auttamaan puhelimen sovelluksen ongelmissa, mutta ei suoraan B-barkin pantojen osalta (edellä mainitusta syystä)


Jos B-barkin panta itsessään toimii ok ja antaa paikkatietoa jollekin toiselle sitä seuraavalle, mutta ei sinulle, eli kyseessä ei olisi ongelma pannassa vaan Trackerin Live -palvelun kautta pantaa paikannettaessa, niin silloin voit edetä näiden ohjeiden mukaan:


Android - Mitä teen jos Tracker Live-palvelu ei toimi?

iOS - Mitä teen jos Tracker Live -palvelu ei toimi?



Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle Trackerin sovellusta tai palveluita koskien, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.