Miksi en saa paikkatietoa koiralta?

Nopea vastaus kysymykseen:



Tarkista nämä puhelimesta:




Tarkista nämä pannasta:


  • Varmista, että panta on päällä ja että siinä on riittävästi virtaa
  • Varmista, että panta on paikassa jossa satelliitit _sekä_ operaattorin verkko on käytettävissä (vain toinen ei riitä)
  • Testaa pystyykö pantaan soittamaan, eli onko pannalla operaattorin verkko käytettävissä (Artemis: Tilaa ääninäyte)
  • Tarvittaessa käynnistä paikannin uudestaan virtapainikkeesta tai sovelluksen kautta kohteen "Asetukset" -valikosta (Kohdevalikko -> Kaikki kohteet -> napauta kohteen nimeä -> napauta oik. yläkulman 3pistettä -kuvaketta -> Käynnistä laite uudestaan)
  • Varsinkin jos on TravelSIM-, Tele2- tai Telia IoT -liittymä, uudelleenkäynnistä panta (nopein apu näille liittymille)
  • Jos uudelleen käynnistyksestä ei ollut apua, tarkista onko liittymällä saldoa/käyttöaikaa (Artemis / Tele2 / TravelSIM)
  • Jos pantana on Artemis ja pannassa ulkoinen antenni kiinnitettynä, testaa auttaako jos vaihdat käyttöön sisäisen antennin: (Kohdevalikko -> Kaikki kohteet -> napauta kohteen nimeä -> Ulkoinen antenni liitetty laitteeseen: Kyllä / Ei)
  • Jos on mahdollista kytkeä panta laturiin (tai autossa USB-kaapelia käyttäen) tarkista onko pannalle päivityksiä
  • Tarkista operaattoriltasi, onko verkossa häiriöitä ja onko liittymä ja sen lisäpalvelut ok (kuten datapalvelut)




Lisätietoja aiheesta:



Jos ongelma ei ratkea yllä mainituilla ohjeilla ja otat yhteyttä Trackerin tekniseen tukeen tai Trackerin huoltoon tai lähetät tiketin, niin tarvittaisiin joitain taustatietoja ongelman selvittämiseksi. Esimerkki ongelmasta seuraavin tiedoin olisi avuksi



Esimerkki sellaisesta hetkestä jolloin ongelma havaittiin:


  1. Mahdollisimman tarkka pvm/klo ja missä ongelma ilmeni (sisätila, ulkotila, jos maastossa niin esim. oman paikan koordinaatit olisi avuksi jos saatavilla)?
  2. Pystyikö muut paikantamaan koiraa samaan aikaan vai ei, eli ilmenikö ongelma vain sinulla vai kaikilla jotka yrittivät paikantaa kyseistä kohdetta?
  3. Pystyikö kohteelle soittamaan (tai tilaamaan ääninäytteen jos pantana on Artemis) ja jos ei, niin millaisen vikailmoituksen sait?
  4. Oman puhelimesi Tracker sovelluksen käyttämät tiedot (lisenssiavain, jakonimi, puhelinnumero)
  5. Koiran GPS laitteen Tracker liverekisteröinnin tiedot (jakonimi, puhelinnumero)
  6. Pannasta tarvittaisiin sen 35xxxx alkuinen sarjanumero, eli IMEI ja laitteen tarkempi merkki/malli (kirjoitettu pannan kuoreen)



Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.