Ongelmia Reviiri -palvelussa luodun alueen kanssa?

Nopea vastaus kysymykseen:



1. Alueen lisääminen ei onnistu



Saat lisättyä alueen Reviiri -palvelun aluetunnuksella avaamalla sovelluksen vasemman puolen valikon:


- Napauta "Asetukset"

- Napauta "Reviiri"

- Anna Reviiri-palvelussa käyttämäsi sähköpostiosoite ja salasana

- Napauta painiketta "Yhdistä"



Jos syötetty aluetunnus antaa virheilmoituksen:


- Tarkista puuttuuko antamastasi sähköpostiosoitteesta tai salasanasta jokin merkki tai jokin merkki väärin

- Testaa toisessa laitteessa olevalla Trackerin sovelluksella (oma tai kaverin) toistuuko ongelma laitteesta riippumatta

- Tarkista onko laitteen tai sovelluksen nettiyhteys kunnossa (Android-ohjeet tai iOS-ohjeet)

- Tarkista, että sinulla on käytössäsi viimeisin ajantasainen versio Trackerin sovelluksesta (päivitysohjeet)

- Jos laitteesta riippumatta käyttämäsi kirjautumistiedot antavat virheen, ota yhteytä Reviiri -palvelun omaan tukeen



2. Alueeseen tehdyt muutokset eivät päivity


Reviiri -palvelussa tehdyt muutokset voivat päivittyä viiveellä ja jos haluat varmistaa, että sovelluksen käytössä on uusin päivitetty materiaali, odota vähintään 24h jotta tehdyt muutokset ehtivät varmasti päivittyä


Jos aikaa on kulunut, eikä muutokset ole päivittyneet Trackerin sovellukseen kuten pitäisi:


- Avaa sovelluksen vasemman puolen valikko
- Napauta "Asetukset"
- Napauta "Reviiri"
- Tuon "Yhdistä" -painikkeen alapuolella näet tekstin: "Yhdistetty tunnuksella..." ja sen alapuolella "Napauta, jos haluat katkaista yhteyden"

- Napauta tuota kohtaa valikossa ja katkaise yhteys Reviiri-palveluun


Sen jälkeen:

- Avaa sovelluksen vasemman puolen valikko
- Napauta: "Asetukset"
- Napauta: "Kartat"
- Napauta: "Tyhjennä karttavälimuisti"


Sen jälkeen:

- Sulje sovellus ja käynnistä se uudestaan (tarvittaessa pakota sulkeutumaan)
- Avaa sovelluksesta "Asetukset" -> "Reviiri" -> Anna sähköpostiosoite + salasana ja napauta "Yhdistä"
- Anna sovellukselle hetki aikaa synkronoida alueen tiedot Reviiri -palvelusta



Lisätietoja aiheesta:



Tarkista ensin, että onhan käyttämäsi Trackerin sovellus päivitetty ja ajantasalla tämän ohjeen mukaisesti

Reviiri.org sivuston omat ohjevideot opastavat miten alue luodaan ja tallennetaan Reviiri -palvelussa


Jos olet ollut yhteydessä Reviiri-palvelun omaan tukeen ja he ovat kertoneet alueiden tai niihin tehtyjen muutosten päivittyneen ok heidän järjestelmiinsä, niin ota kuvaruutukaappaus kyseisestä alueesta Reviiri -palvelussa ja sitten kuvaruutukaappaus siitä miltä alue näyttää Trackerin sovelluksessa ja tarvittaessa selvennä mitkä ovat nuo tallentamasi muutokset jotka eivät sovelluksen karttanäkymään ole päivittyneet kuten pitäisi


Lähetä tallentamasi kuvaruutukaappaus sen jälkeen Trackerin tekniseen tukeen tiketin liitteenä


Liitä mukaan Reviiri-palvelussa käyttämäsi sähköpostiosoite ja seuraavat tiedot oman Tracker sovelluksen "Lisenssi" -valikosta:


- Avaa sovelluksen vasemman puolen valikko
- Napauta: "Asetukset"

- Napauta: "Lisenssi"


Tarvittavia tietoja ovat tässä "Lisenssi" -valikossa näkyvät:


Lisenssiavain

Jakonimi

Puhelinnumero


Sitä ennen voi testata jossain toisessa omistamassasi puhelimessa jossa Trackerin sovellus on asennettuna tai pyytää kaveriasi jolla on Trackerin sovellus lataamaan tuo kyseinen lupa-alue ja varmistamaan, että toistuuko ongelma ilmoitetun mukaisena riippumatta käytetystä puhelimesta/sovelluksesta

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.