Miten voin säätää pannan haukkutunnistuksen herkkyyttä?

Nopea vastaus kysymykseen:



- Napauta karttanäkymässä oikean alakulman painiketta tai pyyhkäise näytön oikeasta laidasta näytön keskelle päin

- Napauta avautuvan valikon alareunasta "Kaikki kohteet"

- Avaa valikon yläreunasta ensimmäinen välilehti "Seuraamani laitteet"

- Napauta sen kohteen nimeä (ei kuvaketta, vaan nimeä) jonka haukkutunnistuksen herkkyyttä pitäisi säätää

- Napauta avautuvasta kohteen "Asetukset" -valikosta kohtaa: "Muuta haukkutunnistuksen herkkyyttä"



Avautuu pop-up ikkuna jossa on omat painikkeet joko hienosäätöön 2 pykälän portain tai sitten 20 pykälää kerralla

Ensin sovellus kysyy pannalta sillä hetkellä käytössä olevat säätöarvot ja sen jälkeen antaa mahdollisuuden muokata





Lisätietoja aiheesta:



Huom!


Haukkutunnistuksen herkkyyden säätö vaatii onnistuakseen, että panta ja käyttämäsi jahtipuhelin/sovellus on yhteydessä livepalvelimeen. Jos puhelin, sovellus tai panta ei saa yhteyttä livepalvelimeen, ei olemassa olevia haukkutunnistuksen arvoja pystytä tarkistamaan, eikä niihin voi tehdä muutoksia sillä niitä ei silloin voi välittää netin kautta pannalle


Jos pannan nettiyhteydessä on ongelmia, tarkista nämä

Jos Tracker livepalvelu ei toimi puhelimessasi, tarkista nämä -> Android ohjeet ja iOS ohjeet

Tarkistathan, ettei sovelluksen lisenssin käyttöaika ole loppunut -> tarittaessa osta ja aktivoi lisää käyttöaikaa



Entä jos kohteen "Asetukset" -valikossa ei ole valittavissa: "Muuta haukkutunnistuksen herkkyyttä"


Silloin kyseessä voi olla joku 1. sukupolven GPS laitteista joiden haukkutunnistuksen herkkyyttä ei enää pysty muokkaamaan

Lisätietoja ja taustat miksi on näin, löytyy tästä artikkelista


Jos kyseessä on uudempi panta jonka ohjelmiston pystyy netin kautta päivittämään, mutta tuo "Muuta haukkutunnistuksen herkkyyttä" kohta puuttuu valitun kohteen "Asetukset" valikosta, niin tarkista että käytössäsi on omistajan salasana kyseiselle kohteelle. Katselijan salasanalla ei haukkutunnistuksen herkkyyttää (tai muitakaan säätöjä) pysty muokkaamaan.


Tarvittaessa napauta kohteen "Asetukset" -valikossa näkyvää salasana kenttää ja vaihda nykyisen salasanan tilalle pannan omistajalta saatu omistajan salasana


Jos käytetty salasana on oikea ja omistajan salasanasta kyse, eikä syy toimimattomuuteen ole nettiyhteydessä tai sovelluksen lisenssin loppumisessa, niin poista kohde kohdeluettelosta ja hae uudestaan omistajan salasanalla ja/tai nollaa ja resetoi sovelluksen asetukset


Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.