Miksi pannan Live-paikkatiedossa on katkoksia?

Nopea vastaus kysymykseen: 



Mahdollisia syitä pannan live-paikkatiedon katkoksiin ovat:


1. Pannan GSM- tai GPS-signaali on heikko

- Kun koira on asetettu näytettäväksi kohteeksi niin ohjelman karttanäytöllä sen alareunasta saat vedettyä sormella ylös paikannettavan kohteen "Tilatiedot" -valikon ja siitä käy ilmi GPS, Virta ja Puhelinverkko sekä käytetty puhelinverkkotila (esim. GSM)

2. Pannan A-GPS-lataus ei ole päällä tai se on epäonnistunut

- Käynnistä paikannin uudelleen. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen panta yrittää ladata A-GPS-dataa, joka auttaa pantaa löytämään paikkansa nopeammin.

3. Laite on virransäästötilassa

- Jos näyttää siltä että panta käy vain välillä päällä, saattaa se olla virransäästötilassa.
- Aseta pantaan täysi teho: Napauta kohdevalikossa kohteen nimeä -> Valitse: "Virtatila" -> "Täysi teho"

- Uudemmilla pannoilla on käytössään Tracker Smart -ominaisuus, jossa saman lopputuloksen saat alle <15sek paikannustiheyttä käyttämällä (lisätietoja löytyy täältä)



Lisätietoja aiheesta: 



Voit myöskin käyttää seurattavan kohteen jälkipelejä rajaamaan onko katkos pannan ja palvelimen välillä vai jahtipuhelimessa olevan Tracker sovelluksen ja palvelimen välillä


- Jos katkos näkyy myös pannan jälkipeleissä -> ongelma on ollut pannan yhteydessä Tracker Live -palveluun

- Jos katkosta ei näy pannan jälkipeleissä -> ongelma on ollut jahtipuhelimesi yhteydessä Tracker Live -palveluun


Puhelimessa olevan sovelluksen yhteysongelmissa:

iOS - Mitä teen jos Tracker Live -palvelu ei toimi?

Android - Mitä teen jos Tracker Live -palvelu ei toimi?


Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä Tukipyyntö jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä