Miksi pannan Live-paikkatiedossa on katkoksia?

Nopea vastaus kysymykseen: 



Mahdollisia syitä pannan live-paikkatiedon katkoksiin ovat:


1. Pannan GSM- tai GPS-signaali on heikko

- Kun koira on asetettu näytettäväksi kohteeksi niin ohjelman karttanäytöllä sen alareunasta saat vedettyä sormella ylös paikannettavan kohteen "Tilatiedot" -valikon ja siitä käy ilmi GPS, Virta ja Puhelinverkko sekä käytetty puhelinverkkotila (esim. GSM)

2. Pannan A-GPS-lataus ei ole päällä tai se on epäonnistunut

- Käynnistä paikannin uudelleen. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen panta yrittää ladata A-GPS-dataa, joka auttaa pantaa löytämään paikkansa nopeammin.

3. Laite on virransäästötilassa

- Jos näyttää siltä että panta käy vain välillä päällä, saattaa se olla virransäästötilassa.
- Aseta pantaan täysi teho: Napauta kohdevalikossa kohteen nimeä -> Valitse: "Virtatila" -> "Täysi teho"

- Uudemmilla pannoilla on käytössään Tracker Smart -ominaisuus, jossa saman lopputuloksen saat alle <15sek paikannustiheyttä käyttämällä (lisätietoja löytyy täältä)



Lisätietoja aiheesta: 



Voit myöskin käyttää seurattavan kohteen jälkipelejä rajaamaan onko katkos pannan ja palvelimen välillä vai jahtipuhelimessa olevan Tracker sovelluksen ja palvelimen välillä


- Jos katkos näkyy myös pannan jälkipeleissä -> ongelma on ollut pannan yhteydessä Tracker Live -palveluun

- Jos katkosta ei näy pannan jälkipeleissä -> ongelma on ollut jahtipuhelimesi yhteydessä Tracker Live -palveluun


Puhelimessa olevan sovelluksen yhteysongelmissa:

iOS - Mitä teen jos Tracker Live -palvelu ei toimi?

Android - Mitä teen jos Tracker Live -palvelu ei toimi?


Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen tai lähetä tiketti jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.