Mitä pannan eri led-valot tarkoittavat?

Nopea vastaus kysymykseen: 



Ladattaessa:


- Punainen valo palaa yhtäjaksoisesti kun akku latautuu ilman ongelmia

- Punainen valo välähtää 3sek välein -> Latausvika

- Vihreä valo palaa yhtäjaksoisesti kun akku on latautunut (laturin voi irrottaa)



Käynnistettäessä:


- Pannassa palaa aluksi 10sek ajan vihreä valo

- Sitten pannassa vuorottelee vihreä ja punainen led-valo (mm. pannan hakiessa satelliitteja)



Laite on käyttövalmis:


- Vain vihreä valo vilkkuu 1sek välein (laite on löytänyt satelliitit)

- Testaa että saat livepalvelun kautta paikkatietoa, ennen kuin lasket koiran irti



Kun akku on melkein tyhjä:


- Pelkkä punainen led-valo välähtää 3sek välein -> kytke laite laturiin



Vikatilanteissa:


- Pelkkä punainen välähtää 3sek välein -> Latausvika

- Pelkkä punainen välähtää 0.2sek välein -> SIM-korttivika tai SIM-kortin lukuongelma

- Seuraavien valojen sarja: Vihreä + 1 punainen -> GPS ei ole käytettävissä

- Seuraavien valojen sarja: Vihreä + 2 punaista -> GSM ei ole käytettävissä

- Seuraavien valojen sarja: Vihreä + 3 punaista -> GPS+GSM, kumpaakaan ei ole käytettävissä


Huom! 

Jos panta ei tunnu sammuvan, olet ehkä kääntänyt virtakytkintä liian nopeasti:


1. Käännä puoli kierrosta vastapäivään (odota pari sekuntia)

2. Käännä jälleen puoli kierrosta vastapäivään (odota pari sekuntia)

3. Vasta sitten käännä vastapäivään viimeinen puolikierrosta loppuun asti, jolloin panta sammuu


Laitteen merkkivalot saattavat vilkkua vielä 5-15 s ajan sen jälkeen kun olet sammuttanut laitteen



Lisätietoja aiheesta: 



Niissä vikatilanteissa joissa panta on ongelmasta huolimatta yhä kirjautuneena Tracker livepalveluun (edes hetkittäin), eli pantaan saa kuitenkin jonkinlaisen yhteyden, niin silloin myös Trackerin tekninen tuki voi auttaa asiassa, joten soita tai lähetä tiketti


Jos panta ei tunnu enää reagoivan mihinkään (ei edes soitto pannan numeroon enää yhdisty) eikä tilanne näytä enää muuttuvan, eikä panta enää kirjaudu Tracker Livepalveluun, silloin ei Trackerin tekninen tukikaan saa siihen yhteyttä ja silloin on parempi ottaa yhteyttä Trackerin Oulunsalon huoltoon jotta he voivat selvittää ja korjata ongelman. Trackerin Oulunsalon huollon tavoittaa soittamisen lisäksi myös lähettämällä heille tiketin


Miten toimin kun haluaisin lähettää pannan huoltoon?


Mitä GPS laitteen takuu kattaa ja mitä ei?


Vastauksia kysymyksiin koskien GPS laitteen lähettämistä huoltoon muusta EU maasta kuin Suomesta tai EU alueen ulkopuolelta

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.