Appens installation fortsätter inte efter att du har angett telefonnummer?

Snabbt Svar:


Den vanliga felet är att det saknas behörighet för SMS-meddelanden i Google Play och / eller Google Play Services-systeminställningar på din Android-enhet

  • Öppna Inställningar på din telefon, gå ner till "Appar" "App-inställningar"
  • På vissa Android-enheter finns dessa behörigheter i "Sekretess"-inställningar (eller "Appar och aviseringar")
  • Öppna sedan "Behörighetshanterare" och kolla så att Google Play har behörighet att skicka SMS, om inte ge appen behörighet





Mer information:

Detta kan se olika ut beroende på tillverkare, även namnen på de olika menyerna kan se olika ut.


Om så är fallet med din telefon eller surfplatta och du inte är säker på hur du får åtkomst eller hur du beviljar behörighet för SMS-meddelanden för dessa appar i Google Play och Google Play Systemen, ber vi dig vänligen kontakta teknisk support för din enhet ( där du köpt din mobil, tillverkare eller Google tech.support) vi på Tracker Support kan inte alltid hjälpa dig med detta.


När SMS-verifieringen har godkänts kan du ta bort SMS-behörigheterna som ges till Google Play och Google Play Services. För installation av Tracker-appen ska du bara använda SMS-verifiering en gång under installationsprocessen



Du kan också kontakta Tracker Support eller skicka oss ett ärende om du stöter på oväntade problem eller felmeddelanden etc. så kan vi ge dig mer detaljerade instruktioner 

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.