Jag har köpt en ny Tracker Artemis, hur kan jag lägga till den i Tracker Hunter 6?

Snabbt svar: 


  • Öppna menyn till höger i kartvyn, dvs. "Mål-listan"
  • Detta kan göras med knappen i det nedre högra hörnet eller genom att dra fingret från höger kant till mitten av skärmen
  • Tryck på plusikonen (+)
  • Tryck på Tracker Easy
  • Tryck på LÄS QR-KOD
  • Telefonen kan fråga "Vill du ge Tracker behörighet att ta bilder och video?" -> Svara: "När du använder appen" eller "tillåt"
  • Ta ett foto av QR-koden på sidan av kartongen som Artemisen levererades i
  • Artemis enheten som du just registrerade visas i listan "Mål" i appen


Mer information om denna produkt finns på Trackers hemsida




Mer information: 


Om QR-kodalternativet inte är tillgängligt (klistermärket sliten eller fläckig etc.) kan du följa instruktionerna ovan och istället där du trycker på plustecknet "Tracker Easy" väljer du "Registrera en ny GPS-enhet "


Då kan du antingen använda din telefons kamera för att läsa streckkoden eller ange det långa numret (IMEI-kod) strax under streckkoden manuellt genom att välja "Ange serienummer" och sedan fortsätta med "Tracker Easy" -registrering genom att följa instruktionerna på Appens skärm.



Om du vill ändra visningsnamnet för målet (namnet som visas på kartan)


  • Öppna menyn till höger i kartvyn, dvs. "Mål-listan"
  • Detta kan göras med knappen i det nedre högra hörnet eller genom att dra fingret från höger kant till mitten av skärmen
  • Tryck på "Alla mål"
  • Tryck på "Namnet" inte ikonen på din Artemis
  • Halsbandets meny öppnas
  • Tryck på "Namn" i övre delen av menyn
  • Fyll i önskat namn och tryck på "OK"
  • I denna meny kan du också ändra Ägar- och Tittarkod på din Artemis




Du kan också kontakta Tracker Support eller skicka oss ett ärende om du stöter på oväntade problem eller felmeddelanden etc. så kan vi ge dig mer detaljerade instruktioner