Ongelmia tai epäselvyyksiä Trackerin oman verkkokaupan kautta tehdyssä tilauksessa?

Tarvittavia tietoja ongelman selvittelyä varten:


- Tarkista veloitettiinko ostos käyttämältäsi luottokortilta tai näkyykö maksutapahtuma esim. verkkopankissasi ja jos näkyy, niin useimmiten saat tallennettua siitä .pdf kopion jonka voit liittää sähköpostin liitteeksi (tai poimi maksutapahtumasta pvm/klo, summa, arkistointitunnus/viitenumero)


- Tilauksen jälkeen saamassasi tilausvahvistuksessa näkyy tilausnumero, jolla Trackerin verkkokaupan asiakaspalvelu löytää helposti juuri sen tilauksen josta on kyse ja jos ostit jonkin sähköisen tuotteen esim. lisenssiavaimen tai aktivointikoodin, niin niiden osalta myös Trackerin tekninen tuki löytää tuon tekemäsi tilauksen ja sinulle lähetetyn koodin tiedot jne.


Osto- tai maksutapahtuman epäselvyyksissä, ota yhteyttä Trackerin verkkokaupan Asiakaspalveluun 

Jos ostos onnistui, mutta esim. lisenssin aktivointi käyttöön ei onnistunut, ota yhteyttä Trackerin tukeen