Tracker App ohjelmistoversio: 7.5.19 (Android) / 7.5.22 (iOS)
Versiopäiväys: 29.11.2024 / 02.12.2024
Päivityksen sisältö:
- Parannuksia ja virheiden korjauksia.
Lataa uusin ohjelmaversio Apple AppStoresta tai Google Play -kaupasta hakusanalla "Tracker"
Sovelluksen minimivaatimukset ovat Android 7.0 tai Apple iOS 11 tai niitä uudempi käyttöjärjestelmä
- Ensimmäisellä käynnistyskerralla sovellus pyytää kirjautumaan Google tai Apple tililläsi ja antamaan puhelinnumerosi.
- Jos kyseessä on Wlan/WiFi -laite jossa ei ole omaa SIM-korttia, anna jokin numero, joka ei ole entuudestaan ollut Tracker-sovelluksen käytössä ja johon voit ottaa vastaan SMS-varmistusviestin
- Jos et saanut SMS-varmistusviestiä:
- Tarkista laitteestasi sovellusten käyttöluvat. Anna Google Play -kaupan sovellukselle ja Google Play Palvelut -järjestelmäsovellukselle käyttöoikeus tekstiviesteihin
- Varmista, että laitteen käyttämä oletusselain Tracker App -sovelluksen asennuksen aikana on Chrome. Tarvittaessa vaihda oletusselaimeksi Chrome tämän Googlen ohjeen mukaan
- Tarvittaessa voit tyhjentää Google Play Palvelut -järjestelmäsovelluksen ja/tai Play -kaupan välimuistin
- Samaa ongelmaa ei yleensä esiinny iOS-laitteilla - Kun saat SMS-varmistusviestin ja jos se vastaanotettiin samaan laitteeseen, johon olit sovellusta asentamassa, Tracker-sovellus lukee sen yleensä automaattisesti, mutta muussa tapauksessa, syötä viestissä oleva vahvistuskoodi manuaalisesti
- Käyttämäsi laitteen sovelluskauppa voi oletusasetuksena vaatia, että laite on kytkettynä Wlan/WiFi -verkkoon ennen kuin se suostuu päivittämään sovelluksia sovelluskaupan kautta
- Jos sovellus ei päivity automaattisesti, voit päivittää yksittäisen sovelluksen myös erikseen tämän Applen ohjeen / Googlen ohjeen mukaisesti. Samassa ohjeessa kerrotaan miten automaattiset päivitykset saa kytkettyä päälle
-Tarkistathan Applen oman ohjeistuksen / Googlen oman ohjeistuksen jos asennuksen aikana ilmenee ongelmia
ÄLÄ siirrä sovellusta uuteen laitteeseen jonkin pilvipalvelun varmuuskopiolta, vaan tee uusi puhdas asennus!
- Asenna sovellus uuden laitteen sovelluskaupasta
- Ota sovellus käyttöön samalla Apple/Google tilillä kuin millä käytit sitä aiemman laitteenkin asennuksen aikana
- Sen jälkeen sovellus synkronoi aiemman laitteen asennuksen aikaiset tiedot
Jos saat esim. jonkin virheilmoituksen näytölle asennuksen tai sovelluksen käyttöönoton aikana:
- Ota kuvaruutukaappaus (jos mahdollista) kun virheilmoitus näkyy näytöllä
- Lähetä tukipyyntö
- Kerro tukipyynnössäsi se Apple/Google -tili jota käytit uudessa laitteessa asennuksen aikana
- Kerro mikä oli aiemman laitteen aikaisen asennuksen aikana käyttämä Apple/Google tilisi