Prislista för tjänster

Prislista för underhåll 2024


Grundläggande underhåll för Tracker-modeller. 2150 KR

Modeller av utrustning:

  • Artemis
  • G10i
  • Supra
  • G1000 v2.16-v2.17
  • G500FI v2.16-v2.17
  • G400FI v2.16-v2.17


I grundservicen ingår skal, batteri, antenn, antennband, programvaruuppdatering och arbete samt ett års garanti på utbytta delar och arbete.


Grundläggande underhåll för Ultracom R10-modeller. 2385 KR


Modeller av utrustning:

  • R10 extern antenn
  • R10 intern antenn
  • R10i


Det grundläggande underhållet av R10 omfattar alla plastdelar på enheten, nätsladdar, batteri, batterilucka, programuppdatering och arbete. Delar och arbete som byts ut under servicen täcks av 1 års garanti.


Ultracom R10 säsongsunderhåll. 1875 KR


Modeller av utrustning:

  • R10 extern antenn
  • R10 intern antenn 
  • R10i


R10 säsongsunderhåll omfattar plastdel mellan batteri och sändardel, strömkablar, programuppdatering och arbete

1 års garanti på utbytta delar och arbete


Ultracom Avius och Hybrid säsongsunderhåll. 2150 KR

Modeller av utrustning:

  • Avius
  • R10 Hybrid
  • R10i Hybrid


Avius/Hybrid säsongsunderhåll inkluderar hundenhetens antenn, halsband, programuppdateringar för hund och värdenhet, 2 batterier. 

1 års garanti på reservdelar och arbete



Övrigt underhållsarbete utförs till ett timpris på €80. Minimidebiteringen är 40 euro (0,5 timmars arbete).

Delar debiteras enligt separat prislista.

Om servicepriset överstiger 200 € kommer vi att kontakta kunden för att godkänna kostnaden.

 


Kostnader för leverans

  • Återbetalning till kund (från kund till Natlink) 10 € / transmission
  • Leverans från Natlink till kund 20 € / försändelse

 

Kostnadsberäkning


Om du vill kan du begära en uppskattning av kostnaden för att reparera din enhet innan det faktiska underhållsarbetet utförs. 

Uppskattningen kommer att göras av en servicetekniker under underhållet av din enhet. Vi gör inga bindande uppskattningar utan att ha sett utrustningen.

Du kan begära en uppskattning genom att skriva "Jag vill ha en uppskattning av kostnaden för att reparera din utrustning" i fältet för felanmälan/meddelande på serviceordern.

Du kommer att få en uppskattning antingen via telefon eller e-post.


Fakturering


När servicen är genomförd skickar vi en länk till Klarnas betaltjänst där du kan godkänna betalningen i enlighet med Klarnas betalningsvillkor.

När vi har fått besked om att betalningen har godkänts skickar vi den servade enheten till dig.

Svenska beställningar faktureras i svenska kronor enligt växelkursen på fakturadatumet. Detta medför att leveranskostnaderna kan variera något. 


Beställning av underhållsarbete

Du kan beställa underhåll på https://tracker.fi/sv/serviceforfragan-2022/

Fyll i och skicka formuläret till ovanstående adress så får du instruktioner om hur du skickar din enhet på service via e-post.