-
Löst - 20.2.2025 - Problem med telefonabonnemang påverkar renspårning i Sverige
Bästa kunder, Uppdatering 21.2 Problemet har lösts kl. 11:50 finsk tid. Vi ber om ursäkt för event...
-
Tid för underhåll
På den här sidan anger vi den beräknade ledtiden för service i arbetsdagar. Den beräknade ledtiden för...
-
Problem löst – Fördröjningar i anslutningen med Luna
Bästa kunder, Lördagen den 15 februari rapporterade vissa Luna-enhetsägare en fördröjning på 10 sekunde...
-
Prislista för servicepaketterna
Servicepaketternas priser Stor servicepaket för Tracker-modeller. 2150 KR Modeller av utrustning: ...
-
Tracker App - Appanvändarnivåer och hur man köper servicetiden
Det enklaste och snabbaste sättet är att göra ett köp via kontomenyn i appen Team-licensen kan endast kö...
-
Planerat underhållsarbete: Serverunderhåll den 6 februari
Bästa kunder, Vi vill informera om ett planerat serverunderhåll som kommer att genomföras torsdag den ...