Teknisen tuen yhteystiedot

Tekninen puhelintuki suljettu toistaiseksi. Lisätietoja tästä uutisartikkelista.


Olemme koostaneet laajan tietopankin kattamaan usein kysyttyjä kysymyksiä ja yleisiä ongelmatilanteita. Ole hyvä ja lue ensin laitteesi käyttöopas ja katso löytyykö ongelmaasi ratkaisu jo valmiiksi tietopankistamme. Voit kokeilla hakea tietoa tietopankin hakutoiminnolla ja tarvittaessa luoda maksuttoman tukipyynnön



Huom! Kaikki huolto ja tekninen tuki B-bark GPS -laitteille lopetetaan 30.4.2023
Laitteet toimivat jatkossakin teknisesti, mutta emme tarjoa niille tukea tai huoltoa. Suomen osalta huoltopalvelut ovat nykyään ulkopuolisen palveluntarjoajan hoidettavana. Lisätietoa löydät täältä.   


Huom! Saatamme tarvita pantojen ja puhelimesi puhelinnumeroita tai pannan sarjanumeroa. Ole hyvä ja ota tarvittavat tiedot valmiiksi esille, ennen kuin soitat tukeen. Puhelintuki ei voi auttaa tilauksiin (Tracker tuotteet ja ohjelmistot) liittyvissä asioissa. Jos olet tilannut tuotteen jälleenmyyjältä, ota yhteys jälleenmyyjään. Jos olet tilannut tuotteen Trackerilta (verkkokauppa tai suoraan ohjelmasta), ole hyvä ja ota yhteys tukeen tukipyynnöllä.

Boazun poropaikantimien osalta otathan yhteyttä suoraan Boazun omaan tukeen osoitteessa [email protected]