Olemme koostaneet laajan tietopankin kattamaan usein kysyttyjä kysymyksiä ja yleisiä ongelmatilanteita. Ole hyvä ja lue ensin laitteesi käyttöopas ja katso löytyykö ongelmaasi ratkaisu jo valmiiksi tietopankistamme. Voit kokeilla hakea tietoa tietopankin hakutoiminnolla ja tarvittaessa luoda maksuttoman tukipyynnön. Jos et löydä vastausta tietopankista, voit olla yhteydessä tukeemme seuraavasti:
Tracker tekninen puhelintuki palvelee numerossa: 0600-414610 (1,96 €/min + mpvm, jonotus maksaa vain operaattorisi perimän matkapuhelinverkkomaksun). Puhelut käsitellään saapumisjärjestyksessä, joten puhelun katkaiseminen ja uudelleen soittaminen vie sinut puhelu jonon perälle. Puhelinjärjestelmän teknisten rajoitusten vuoksi puhelu katkeaa automaattisesti, kun puhelintue palveluaika päättyy. Tekninen puhelintuki palvelee vain suomeksi. Tekninen puhelintuki ei palvele tilauksiin liittyvissä kysymyksissä. Tilausasioissa palvelee Tracker verkkokaupan asiakaspalvelu.
Puhelintuki on avoinna:
- ma–pe klo 8–13
Huom! Kaikki huolto ja tekninen tuki B-bark GPS -laitteille lopetetaan 30.4.2023
GPS-laitteet toimivat kuitenkin edelleen järjestelmätasolla metsästyskauden 2024 loppuun asti (28.2.2025). Pidätämme oikeuden muuttaa tätä aikataulua.
Huom! Saatamme tarvita pantojen ja puhelimesi puhelinnumeroita tai pannan sarjanumeroa. Ole hyvä ja ota tarvittavat tiedot valmiiksi esille, ennen kuin soitat tukeen. Puhelintuki ei voi auttaa tilauksiin (Tracker tuotteet ja ohjelmistot) liittyvissä asioissa. Jos olet tilannut tuotteen jälleenmyyjältä, ota yhteys jälleenmyyjään. Jos olet tilannut tuotteen Trackerilta (verkkokauppa tai suoraan ohjelmasta), ole hyvä ja ota yhteys tukeen tukipyynnöllä.
Boazun poropaikantimien osalta otathan yhteyttä suoraan Boazun omaan tukeen osoitteessa boazu@tracker.fi