Ennen kuin päätät tehdä virallisen reklamaation, pyydämme, että otat ensin yhteyttä asiakastukeemme tukipyynnön avulla. Usein ongelmaan voi löytyä nopea ja tehokas ratkaisu tukipyynnön kautta, joten reklamaatiota ei välttämättä tarvita.
Huom. Jos reklamaatiosi liittyy tilaukseen (tilaus ei ole aktivoitunut, tuplatilaus, virheellinen tilaus yms.), olethan suoraan yhteydessä tukipyynnön avulla tai puhelimitse verkkokaupan asiakaspalveluun.
Vaihe 1: Luo tukipyyntö
Ensimmäinen askel on ottaa meihin yhteyttä tukipyynnön avulla.
- Luo tukipyyntö: Voit luoda tukipyynnön tästä linkistä.
- Kuvaile ongelmaasi: Anna tukipyynnölle mahdollisimman yksityiskohtainen kuvaus ongelmastasi. Alkutietojen ja tarkan viankuvauksen antaminen auttaa meitä nopeuttamaan ongelman ratkaisua ja tarjoamaan sinulle parhaimman mahdollisen avun.
- Odota vastausta: Tukitiimimme pyrkii vastaamaan tukipyyntöihin mahdollisimman nopeasti ja tarjoamaan sinulle ratkaisun. Uuden tukipyynnön luominen ei nopeuta asian käsittelyä.
Vaihe 2: Jos olet jo tehnyt tukipyynnön
Jos olet jo tehnyt tukipyynnön ja asia ei ole ratkennut ja/tai sinua on ohjeistettu tekemään virallinen reklamaatio, pyydämme sinua tutustumaan Kilpailu- ja kuluttajaviranomaisen Reklamaatioapuriin, jonka löydät tästä linkistä.
- Tutustu virallisiin reklamaatio-ohjeisiin: Tutustu Kilpailu- ja kuluttajaviraston reklamaatio ohjeisiin.
- Täytä reklamaatiolomake: KKV:n verkkosivuilta löydät valmiita lomakkeita, joita voit käyttää reklamaation pohjana.
- Vastaa alkuperäiseen tukipyyntöön täyttämälläsi reklamaatiolomakkeella: Vastaa alkuperäiseen tukipyyntöösi ja liitä reklamaatiolomake liitteeksi.
- Odota vastausta: Tutkimme reklamaatiosi ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Muista, että ennen reklamaatiota pyrimme aina ensin ratkaisemaan ongelmat asiakastuen kautta. Asiakastyytyväisyytesi on meille ensiarvoisen tärkeää, ja teemme parhaamme varmistaaksemme sen.