Reklamationer

Tack för att du hjälper oss att förbättra våra tjänster! Innan du går vidare med en formell reklamation, ber vi dig först kontakta vår kundtjänst genom att skapa ett supportärende. Vi strävar efter att snabbt och effektivt lösa ditt problem.

 

Gällande beställningar: Om din reklamation handlar om en order – till exempel en ej aktiverad order, dubbelbeställning eller felaktig beställning – ber vi dig först kontakta vår kundtjänst för webbhandeln via en supportförfrågan.

 

Steg 1: Skapa ett supportärende

Innan du påbörjar en formell reklamation, börja med att kontakta oss:

1. Skapa ett supportärende: Genom att klicka här kan du skapa ett ärende.

2. Beskriv ditt problem: Var så detaljerad som möjligt i din beskrivning. Ju mer utförlig information du ger, desto snabbare kan vi hjälpa dig.
3. Vänta på svar: Vårt supportteam strävar efter att svara på supportärendet så snabbt som möjligt och erbjuda dig en lösning. Att skapa en ny supportärende påskyndar inte ärendets hantering.

 

Steg 2: Om du redan skickat in ett supportärende


Om ditt problem inte lösts efter ditt ärende, eller om du inte är nöjd med utfallet av ditt ärende kan du ta kontakt med ARN.


Gå in på ARN:s hemsida och följ stegen på deras hemsida för att göra en anmälan.


Genom att klicka här kommer du till ARN.


Kom ihåg att en formell reklamation är sista utvägen. Vi jobbar ständigt för att lösa eventuella problem via vår kundtjänst. Vårt mål är att du ska vara nöjd med din upplevelse hos oss.