Ratkaisu: Viiveitä ja katkoksia Bark-, Active- ja Luna-laitteilla - 03.11.

Päivitys 11.40: Kolmannen osapuolen verkko-operaattori on ratkaissut ongelman, ja Bark-, Active- ja Luna-laitteidemme palvelut toimivat nyt normaalisti.


--


Päivitys 10.30: Verkko-operaattorimme on ilmoittanut, että ongelma on yhä käynnissä, ja joitakin häiriöitä saattaa edelleen esiintyä. He jatkavat tilanteen tutkimista ja ratkaisun etsimistä. 


--


Päivitys 09.55: Bark-, Active- ja Luna-laitteisiin vaikuttanut ongelma näyttää olevan ohi, mutta verkko-operaattorimme ei ole vielä vahvistanut tätä. Jos koet edelleen ongelmia, suosittelemme laitteen uudelleenkäynnistämistä. 


--


Tällä hetkellä Bark- ja Luna-laitteissa esiintyy viiveitä ja ajoittaisia katkoksia verkko-operaattorin ongelmien vuoksi. He työskentelevät ratkaisun parissa, ja seuraamme tilannetta tarkasti.


Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja arvostamme kärsivällisyyttänne ja ymmärrystänne.