Trackerin sovelluksesta voit testata ja tarkistaa seuraavat:
- Sulje sovellus ja avaa uudestaan (poistuiko ongelma?)
- Jos et ole varma sulkeutuiko sovellus todella vai jäikö silti taustalla päälle, tarkista tämä Applen oma ohje tai tämä Googlen oma ohje
- Avaa vasemman puolen valikko -> "Tili" -> Tarkista päivittyikö ostamasi tuotteen pvm/klo nyt oikein?
- Jos napautat "Tili" -valikosta uudestaan "Osta lisenssi" -> ei tarvitse ostaa mitään, vaan pelkästään avata yhteys kauppaan uudestaan ja sulkea se ja sitten tarkistaa päivittyikö myös tehty ostos sen jälkeen ok
- Tarkista tässä artikkelissa mainitut seikat, jos epäilet syyksi esim. laitteen tai sovelluksen nettiyhteyden ongelmaa
- Jos sait virheilmoituksen ostoksen yhteydessä käyttämäsi maksutapaa koskien, tarkista tämä Googlen oma ohje
- Jos haluat pyytää hyvitystä tai peruuttaa tekemäsi tilauksen, etene tämän Googlen oman ohjeen mukaan (lisätietoja)
- Jos sait virheilmoituksen ostoksen yhteydessä käyttämäsi maksutapaa koskien, tarkista tämä Applen oma ohje
- Johtuen Applen tiukasta tietoturvasta, Trackerin verkkokaupan asiakaspalvelu ei pysty asiakkaan puolesta perumaan tai hyvittämään Applen App Storen kautta tekemääsi ostosta, mutta voit tehdä sen itse tämän Applen oman ohjeen mukaan