Tracker tiedossa olevat viat ja ongelmat

Alla on lueteltu yleiset viat ja ongelmat, jotka aiheuttavat merkittävän määrän kysymyksiä. Tiimimme työskentelee parhaillaan ratkaisujen parissa näihin ongelmiin. Huomioithan, että tukipyyntöjen lähettäminen näistä tiedossa olevista ongelmista ei nopeuta ratkaisuprosessia, ellei yksityiskohdissa erikseen mainita tukipyynnön lähettämistä tai kuvailla tukitiimimme toteuttamia korjaustoimenpiteitä.

 

Tärkeä huomio: Useiden tukipyyntöjen lähettäminen samasta asiasta ei nopeuta ratkaisuprosessia. Itse asiassa se vaikeuttaa työtämme luomalla lisää tukipyyntöjä, jotka meidän täytyy käydä läpi. Arvostamme yhteistyötänne tässä asiassa.


ONGELMAT LAITTEISSA JA TRACKER OHJELMASSA

Ongelma

Tila

Ongelman kiertäminen/ratkaisu

Lisätiedot

Paikannusväli-painike puuttuu ohjelman alapalkista Apple iOS laitteillaKorjattu
Korjattu 27.11.2023 versiossa 7.4.27
Ohjelmistopäivitykset eivät mene läpi laitteisiin, joissa on käytössä Tele2 operaattorin liittymäkortti.Korjattu

Tracker Artemiksessa viivettä 3 sekunnin paikannusvälilläKorjattu
Korjattu Artemis versiossa 4.13.00
Tracker Artemiksessa Koiran suuntanuoli näyttää välillä pohjoiseen vaikka koira liikkuu toiseen suuntaan.Korjattu

Korjattu Artemis versiossa 4.14.00

Joitain käyttöliittymän valintoja puuttuu, tai näytöllä voi olla toimintoja joita paikannin ei tue ja ne jäävät siksi tyhjäksi.
Tutkittavana
Olemme tietoisia ongelmasta ja tiimimme tutkii ongelmaa.

Tuki ei voi auttaa ongelman ratkaisemiseksi.
Osa käyttäjistä raportoi ettei kokonaishaukkuaika päivity ohjelmassa.Korjattu

Ryhmät, merkinnät ja laitteet ovat kadonneet ohjelman uudelleen asennuksen tai puhelimen vaihdon jälkeen.

Korjattu



Korjattu 7.9.2023 versiossa 7.4.19

En näe omaa sijaintia kartalla, jos näyttö on suljettuna (Apple puhelimet).


TutkittavanaOma sijainti päivittyy ja näkyy kun ohjelma on aktiivisena näytöllä.

Tämä ongelma on tiedossa ja tutkittavana.


R10 laitteen puhelinnumero on vaihtunut itsestään enkä voi muuttaa numeroa, enkä soittaa laitteeseen.

Korjattu


Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16

Seisontahälytys tai haukkuhälytys ei toimi (ei hälytä).

Korjattu


Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16


En saa lisättyä uutta R10 pantaa ohjelmaan vaan saan virheilmoituksen, ettei laitetta löydy.

Korjattu


Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16


Jos et silti saa laitetta lisättyä, niin ota yhteys tukeemme.

Map planner tai merkinnät eivät näy kaikilla ryhmän jäsenillä.

Korjattu

 


Korjattu 14.8.2023 versiossa 7.4.11

En pääse kirjautumaan Map Planneriin.

Korjattu



Korjattu 14.8.2023 versiossa 7.4.11

Ultracom Koira-GPS tai Novus laitteeseen vaihdettu uusi SIM-kortti ja panta ei enää toimi?

Korjattu

Varmista, että SIM-kortti toimii (tekstiviestit ja mobiilidata) sekä kortilta on poistettu PIN-koodin kysely. Laita kortti pantaan ja panta päälle, sekä vie panta ulos.

 

Asenna Tracker ohjelman uusin versio puhelimesi kauppapaikalta. Lisää laite uutena laitteena ohjelmistoon käyttäen uutta puhelinnumeroa ja yhteysosoitetta, jonka saat operaattoriltasi (yleisin yhteysosoite on sana internet).

Jos ongelma jatkuu, niin ota yhteys tekniseen tukeen.

Avius laitteen lisääminen epäonnistuu ja saan herjan, että tarkista laitteen SIM-kortti.

Korjattu

Päivitä Tracker ohjelma uusimpaan versioon ja kokeile uudelleen lisätä laite ohjelmaan.



Avius/R10 Hybrid vastaanottimen päivittäminen epäonnistuu.

Korjattu

 



Korjattu versiossa 7.4.23

Avius/Hybrid pannalta ei tule paikkaa, jos puhelimeni ei ole verkossa.

Korjattu

Päivitä Tracker ohjelma uusimpaan versioon.



Avius/Hybrid pannan VHF vastaanotin katkoo yhteyttä jatkuvasti tai kun ohjelma on taustalla päällä/puhelimen näyttö on suljettuna.

Korjattu

 



Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16

Tilattu SIM-kortin käyttöaika ei näy pannan tiedoissa.

Korjattu

Kokeile seuraavia korjauksia ensin:

  1. Sammuta ohjelma ja käynnistä se uudelleen
  2. Avaa päävalikko -> Tili -> kirjaudu ulos ohjelmasta ja kirjaudu takaisin sisään.
  3. Poista ohjelma ja asenna se uudelleen.

Jos toimenpiteet eivät auta, niin ota yhteys tukeen.

Tilattu ohjelman käyttöaika ei kytkeydy ohjelmaan tai ei näy ohjelmassa


Korjattu



Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16


Tarvittaessa ota yhteys tukeen.


Laitteen tiedoissa oleva SIM-kortin jatkaminen vie verkkokaupassa tuotteeseen, jota ei ole myynnissä

Korjattu

Päivitä Tracker ohjelma uusimpaan versioon, jossa linkit on korjattu.


 

ONGELMAT TRACKER VERKKOKAUPASSA JA MAP PLANNERISSA

Ongelma

Tila

Ongelman kiertäminen/ratkaisu

Lisätiedot

En pääse kirjautumaan Map Planneriin

Korjattu



Korjattu 14.8.2023

En pääse Tracker My Pages sivulle

Korjattu





Tracker Active/Bark käyttöajan jatkaminen epäonnistuu

Korjattu

Osalla asiakkaista maksukortti on vanhentunut maksuvälittäjän palvelussa (Klarna). Kirjaudu Klarnaan ja päivitä maksukortti. Tee tämän jälkeen uusi tilaus Tracker verkkokaupassa.




Tilattu käyttöaika ei kytkeydy ohjelmaan tai ei näy ohjelmassa oikein.

Korjattu


Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16


Jos tilauksesi ei ole kytkeytynyt, ota yhteys tukeen.

Tilattu SIM-kortin käyttöaika ei näy pannan tiedoissa ohjelmassa.

Korjattu

Kokeile seuraavia korjauksia ensin:

  1. Sammuta ohjelma ja käynnistä se uudelleen
  2. Avaa päävalikko -> Tili -> kirjaudu ulos ohjelmasta ja kirjaudu takaisin sisään.
  3. Poista ohjelma ja asenna se uudelleen.

Korjattu 23.8.2023 versiossa 7.4.16


Jos toimenpiteet eivät auta, niin ota yhteys tukeen.