Tärkeää tietoa Tracker Bark- ja Tracker Active-laitetilauksista

Hyvä asiakkaamme,

Kiitos, että käytät Tracker Bark- tai Tracker Active -laitettamme! Haluamme tiedottaa sinulle tärkeästä muutoksesta laitetilaukseesi liittyen.

Kuten olet ehkä saattanut jo huomata, olemme kuluvana syksynä uudistaneet verkkokauppamme ja siirtäneet sen uuteen osoitteeseen tracker-gps.com. Samalla olemme siirtyneet käyttämään uutta maksupalvelujärjestelmää, ja tästä johtuen nykyinen kuukausi- tai vuositilauksesi on peruutettu vanhasta maksupalvelujärjestelmästämme.

Tämä muutos ei vaikuta laitetilauksesi voimassaoloon, vaan vanha kuukausi- tai vuositilauksesi on voimassa nykyisen laskutuskauden loppuun. Vanhassa järjestelmässä tekemäsi laitetilaus on siis voimassa normaalisti sen viimeiseen voimassaolopäivään asti.

Mikäli kuitenkin haluat, että Tracker Bark- tai Tracker Active -laitetilauksesi jatkuu ilman keskeytystä myös nykyisen laskutusjakson päätyttyä, tulee sinun uusia laitetilauksesi uudessa verkkokaupassamme. Tällä tavoin varmistat, että laitetilauksesi jatkuu keskeytyksettä ja Tracker Bark tai Tracker Active -laitteesi toimii saumattomasti myös jatkossa.

Klikkaamalla alla olevaa linkkiä pääset uusimaan tilauksesi kätevästi uudessa verkkokaupassamme:

HUOM! Mikäli olet jo peruuttanut laitetilauksesi, eikä sinulla näin ollen ole voimassaolevaa laitetilausta, tai mikäli olet jo ostanut laitetilauksen tracker-gps.com -sivustolta, voit ohittaa tämän viestin.

Uusi laitetilauksesi tästä linkistä.

 

Huomioithan, että uuteen verkkokauppaan kirjaudutaan samalla Google- tai Apple ID -tunnuksella, jota käytät kirjautumiseen Tracker-sovelluksessa. Et siis tarvitse enää erillistä käyttäjätiliä verkkokauppaamme tilauksesi hallinnoimiseksi!

Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua laitetilauksen uusimisessa. Asiakastukemme auttaa sinua mielellään!

Pahoittelemme muutoksesta aiheutuvaa vaivaa. Kiitos ymmärryksestäsi ja siitä, että olet osa yhteisöämme.

Ystävällisin terveisin,
Tracker -tiimi