Bästa kund,
Tack för att du använder Tracker Bark! Vi vill informera dig om en viktig förändring som berör ditt Tracker Bark enhetsabonnemang.
Som du kanske redan har märkt har vi under hösten förnyat vår webbshop och flyttat den till den nya adressen tracker-gps.com. Samtidigt har vi bytt till ett nytt betalningssystem, vilket innebär att ditt nuvarande månads- eller årsabonnemang kommer att sägas upp från vårt gamla betalningssystem.
Denna förändring påverkar inte giltigheten för ditt nuvarande Tracker Bark enhetsabonnemang, utan ditt nuvarande månads- eller årsabonnemang kommer att fortsätta att gälla fram till slutet av den pågående abonnemangsperioden. Ditt Tracker Bark enhetsabonnemang i det gamla betalningssystemet kommer att vara giltig fram till dess utgångsdatum.
Om du vill att ditt Tracker Bark- enhetsabonnemang ska fortsätta utan avbrott efter utgången av den nuvarande abonnemangsperioden måste du förnya ditt abonnemang i vår nya webbshop. Detta kommer att säkerställa att ditt abonnemang fortsätter utan avbrott och att din Tracker Bark kommer att fungera sömlöst även i fortsättningen.
Klicka på länken nedan för att förnya ditt enhetsabonnemang smidigt i vår nya webbutik:
OBS! Om du redan har avslutat ditt enhetsabonnemang och därför inte har ett aktivt enhetsabonnemang för tillfället, eller om du redan har köpt ett enhetsabonnemang från tracker-gps.com, kan du ignorera detta meddelande.
FÖRNYA DITT TRACKER BARK-ENHETSABONNEMANG HÄR
Observera att inloggningen till vår nya webbshop sker med samma Google- eller Apple ID-konto som du använder för att logga in i Tracker-appen. Du behöver alltså inte längre ett separat konto för att hantera din beställning i vår webbutik.
Du är välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller behöver hjälp med att förnya ditt enhetsabonnemang. Vårt supportteam hjälper dig gärna!
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär som orsakats av denna förändring. Tack för din förståelse och för att du är en del av vår underbara gemenskap.
Med vänlig hälsning,
Tracker-teamet,