Hyvä asiakas,
Aiempi ongelma on ratkaistu ja palvelut toimivat jälleen normaalisti.
Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.
------------------------------
Operaattorilla ilmenneen katkoksen takia paikkatietopäivityksissä saattaa ilmetä viiveitä tai katkoksia.
Laitteet johon ongelma vaikuttaa:
Artemis
Kaikki Ultracom R10 -sarjan laitteet, joissa on Global SIM
Osa G10i-laitteista
Osa Luna-laitteista
Ei vaikuta näihin laitteisiin:
Tracker Active
Tracker Bark
Osa Tracker Luna -laitteista
Tracker Supra
Tracker G1000
Tracker G500
b-Bark
Tiimimme seuraa tilannetta aktiivisesti ja tekee yhteistyötä operaattorin kanssa normaalin toiminnan palauttamiseksi mahdollisimman pian.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne ongelman selvityksen aikana. Tiedotamme lisää heti, kun meillä on lisätietoja.
Ystävällisin terveisin,
Natlink