Ratkaistu – Sijaintipäivitykset - 22/9

Hyvä asiakas,


Aiempi ongelma on ratkaistu ja palvelut toimivat jälleen normaalisti. 


Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.


------------------------------


Operaattorilla ilmenneen katkoksen takia paikkatietopäivityksissä saattaa ilmetä viiveitä tai katkoksia.


Laitteet johon ongelma vaikuttaa:

  • Artemis

  • Kaikki Ultracom R10 -sarjan laitteet, joissa on Global SIM

  • Osa G10i-laitteista

  • Osa Luna-laitteista

Ei vaikuta näihin laitteisiin:

  • Tracker Active

  • Tracker Bark

  • Osa Tracker Luna -laitteista

  • Tracker Supra

  • Tracker G1000

  • Tracker G500

  • b-Bark


Tiimimme seuraa tilannetta aktiivisesti ja tekee yhteistyötä operaattorin kanssa normaalin toiminnan palauttamiseksi mahdollisimman pian.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne ongelman selvityksen aikana. Tiedotamme lisää heti, kun meillä on lisätietoja.


Ystävällisin terveisin,
Natlink