Åtgärdat – Positionsuppdateringar - 22/9

Hej kund,


Det tidigare problemet är åtgärdat och tjänsterna fungerar nu som vanligt. 


Vi beklagar de besvär detta kan ha orsakat.


----------------------------------


Vi upplever för närvarande ett nätavbrott hos en av våra operatörer, vilket påverkar positionsuppdateringar för vissa enheter.


Påverkade enheter:

  • Artemis

  • Alla Ultracom R10-enheter med Global SIM

  • Vissa G10i

  • Vissa Luna-enheter

Ej påverkade enheter:

  • Tracker Active

  • Tracker Bark

  • Vissa Tracker Luna-enheter

  • Tracker Supra

  • Tracker G1000

  • Tracker G500

  • b-Bark


Vårt team övervakar situationen aktivt och samarbetar med operatören för att återställa normal funktion så snabbt som möjligt.


Vi beklagar de besvär detta kan orsaka och tackar för ert tålamod och er förståelse medan problemet åtgärdas. Vi återkommer med uppdateringar så snart mer information finns tillgänglig.


Vänliga hälsningar,
Natlink