Miten toimin kun haluaisin lähettää pannan huoltoon?


1.    Varmista laiteen takuunalaisuuden, laitetyypin / mallin perusteella sille oikea huoltopiste.

  • Ohjeet laitemallin tarkistamiseen löydät täältä.


2.    Tee laitteesta huoltotilaus ko. huoltoliikkeen ohjeiden mukaan

  • Kempeleen tehdashuollon huoltotilauksen voit tehdä täältä


Huom. Mikäli haluat lähettää huoltoon useamman laitteen, voit toimittaa ne huoltoon yhdellä tilauksella. Luettele laitteiden tarvitsemat huoltotoimenpiteet huoltotilauksen kohdassa vikaseloste / viesti


3.    Paketoi laite

  • Laita paketin sisälle saate mistä käy ilmi nimesi, osoitetietosi, puhelunnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä millaisesta huoltotarpeesta on kysymys (esim. tekemäsi huoltotilauksen numero)


4.    Kirjoita paketin päälle valitsemasi huoltoliikkeen osoite ja mahdollinen asiakaspalautusnumero

  • Kempeleen tehdashuollon lähetystiedot saat sähköpostiisi huoltotilauksen lähettämisen jälkeen


5.    Vie paketti Postiin / Matkahuoltoon huoltoliikkeeltä saamiesi ohjeiden mukaan


Huollon tilaa tai muuta huoltoa koskevat tiedustelut on tehtävä siihen huoltoliikkeeseen mihin laite on toimitettu huollettavaksi. 


Kempeleen tehdashuoltoon lähettyjen laitteiden tiedustelut voit tehdä tukipyynnöllä (muista valita tukipyynnön aiheeksi huolto) tai puhelimitse +358 (0)8 521 9000 (arkisin klo 12–14).

Huomioithan että huollon asiakaspalvelu auttaa ainoastaan laitteiden huoltoon liittyvissä asioissa.