Miten toimin kun tarvitsen varaosan (antenni, suojakansi jne.)

1. Verkkokauppa

Useimmat tyypillisimmistä varaosista ja kuluvista tarvikkeista voi tilata suoraan Trackerin verkkokaupasta


2. Trackerin huolto

Jos verkkokaupan valikoimasta ei jotain tiettyä varaosaa löydy tai ei juuri sille pannalle joka sinulla on, asiasta voi tiedustella myös Trackerin Kempeleen huollosta.


Jos laitteen takuu on edelleen voimassa, otathan yhteyttä suoraan Kempeleen huoltoon.


Huom! Asiakkaan itse vaihdettavissa olevia osia ovat:

Antenni, Antennipidäke, SIM-luukku, Kaulapanta (pantaremmi)


Kaikki toimenpiteet pannalle jotka vaikuttaisivat pannan vesitiiveyteen, aiheuttavat pannan takuun raukeamisen.

Laitteissa joiden SIM-kortti on suunniteltu asiakkaan vaihdettavaksi ei vaikuta takuun raukeamiseen,

Seuraaviin tuotteisiin sim-korttia ei saa / voi vaihtaa:

  • Active
  • Artemis
  • Bark
  • G10i
  • R10i
  • R10i Hybrid