Nopea vastaus kysymykseen:
HUOM!!
Artemiksen pantaan ei ei saa vaihtaa mitään muuta SIM-korttia Artemiksen mukana tulevan SIM-kortin tilalle!
1.
- Laita uusi SIM-kortti ensin puhelimeen
- Ota PIN-koodin kysely pois päältä
- Testaa, että puhelut ja nettiyhteys toimivat ok
2.
- Aseta SIM-kortti laitteeseen siten, että viistetty kulma jää suuaukolle ja kontaktipinnat osoittavat GPS laitteen koiran kaulaa vasten tulevaa puolta kohti
- Kun SIM-kortin vaihdon jälkeen kiinnität suojakantta paikalleen, varo ettet käännä ruuveja niin tiukkaan, että ne halkaisevat suojakannen
- Varmista suojakantta kiinnittäessä, ettei väliin jää roskia, karvoja tms. jotka voisivat vaikuttaa vesitiiveyteen
3.
- Kun SIM-kortti on paikallaan ja suojakansi kiinnitetty, vie panta ulos, käynnistä se ja anna olla päällä n. 5min
Linkki ohjevideoon josta käy ilmi SIM-kortin vaihtamisen eri työvaiheet:
SIM-korttia suojaava kansi on kiinnitetty kolmella Torx-6 ruuvilla
Tracker Artemis -pannalle ei saa vaihtaa SIM-korttia
Vuoden 2013 jälkeen valmistetut Easy-pannat päivittävät muuttuneen puhelinnumeron liverekisteröinnille automaattisesti
Silloin ei välttämättä tarvita erikseen yhteydenottoa Trackerin tukeen ja panta on hetken odottelun jälkeen käyttövalmis
Jos tulee vastaan muita ongelmia tai virheilmoituksia näytölle, niin otathan silloin yhteyttä suoraan Trackerin tekniseen tukeen, jotta voimme lähettää sinulle tarkemmat ohjeet kuinka edetä