5.6.2023 - Tärkeä päivitys Ultracom laitteisiin

Jotta Ultracom laitteesi on valmiina tulevaan metsästyskauteen, tulee laitteeseen ajaa pakollinen päivitys.


Ultracom-laitteet (pois lukien Avius) päivittyvät automaattisesti 05.06.2023 alkaen. Tämä päivitys on pakollinen, jotta Ultracom-laitteesi toimii tulevaisuudessa. Laite päivittyy automaattisesti seuraavan kerran, kun käynnistät sen. Varmista, että päivität laitteen mahdollisimman pian tulevaa jahtikautta varten.

Jotta päivitys onnistuu ongelmitta, varmista seuraavat asiat:

  1. Varmista, että laitteesi SIM-kortin käyttöaika on voimassa. Voit tarkastaa laitteen käyttöajan voimassaolon Tracker-sovelluksen laitevalikosta napsauttamalla laitetta ja vierittämällä ruutua SIM-kortin kuvakkeen kohdalle (laitteen asetukset-osioon). Huomaa, että tarvitset aktiivisen Tracker-sovelluksen tilauksen tämän tarkistamiseen*. Jos käytät edelleen Ultracom Next ohjelmaa, ole hyvä ja siirry ensin käyttämään uutta Tracker ohjelmaa. Voit lukea lisää tästä linkistä.
  2. Jos laitteesi SIM-kortin tilaus on päättynyt, voit uusia Global SIM-kortin tilauksen verkkokaupastamme tai jos käytät omaa SIM-korttia, varmista, että SIM-kortin tilaus on aktiivinen. 
  3. Lataa laitteen akku. 
  4. Aseta akku laitteen sisälle ja vie laite ulos. 
  5. Käynnistä laite. Laite pitäisi alkaa päivittämään itseään automaattisesti muutaman minuutin kuluttua ja päivityksen pitäisi kestää noin 10 minuuttia. Älä sammuta laitetta päivityksen aikana! Laitteen led-valot vilkkuvat eri tavalla päivityksen aikana kuin normaalisti. Kun laitteen led-valot alkavat vilkkua normaalisti (joko vihreä led tai oranssi led vilkkuu kerran sekunnissa tai kerran kolmessa sekunnissa riippuen siitä, onko laite löytänyt satelliitteja), laitteen päivitys on valmis.

Laitteesi versio on nyt päivitetty, ja laitteen version pitäisi olla seuraava:

  • R10i Hybrid -versio: B7.6 
  • R10 Hybrid -versio: B7.6 
  • R10i -versio: B7.6 
  • R10 -versio: B7.6 
  • Novus -versio: 96.5
  • Dog-GPS -versio: 1A.7


Jos laitteen päivitys epäonnistuu tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä tukeemme napsauttamalla tätä linkkiä.


Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutuvaa vaivaa.


*Jos sinulla ei ole aktiivista Tracker-sovelluksen tilausta, voit tarkistaa Ultracom R10 -laitteesi Global SIM-kortin tilauksen voimassaolon verkkokaupastamme tästä linkistä. Kirjoita laitteen käyttöohjeesta löytyvä laitteen ID-tunnus hakukenttään ja napsauta "Hae". Laitteen SIM-kortin tilauksen voimassaolo näkyy kentän alapuolella. Jos voimassaolo on "-", on kortin tilaus päättynyt ja ennen päivitysohjeiden jatkamista sinun tulee uusi kortin tilaus.