Luna - Usein kysyttyä

Laitteen asennus ja aktivointi

Kuinka aktivoin laitteen Tracker-sovelluksessa?

Kun asennat sovelluksen ensimmäistä kertaa, se kehottaa sinua lisäämään laitteen. Voit halutessasi ohittaa tämän vaiheen ja lisätä laitteen myöhemmin "Laitteet" -valikosta sovelluksen päävalikossa. Paina näytön alareunassa olevaa "plus" -ikonia ja valitse laiteluettelosta Tracker Luna. Seuraa näytön ohjeita lisätäksesi laitteen sovellukseen. Lisätietoja löydät myös laitteen käyttöoppaasta.


Mitä lisenssejä tarvitsen laitteen käyttämiseen?

Laitteen käyttämiseen sovelluksessa tarvitset aktiivisen SIM-kortin käyttöajan (yksi vuosi sisältyy ostoon) ja aktiivisen Tracker-sovelluksen tilauksen.


En voi lisätä Luna-laitetta Tracker-sovellukseen?

Varmista, että olet noudattanut käyttöohjeiden ohjeita (lataa laite, käynnistä laite ja vie se ulos. Odota muutama minuutti ja yritä lisätä laite sovellukseen).


Missä maissa laite toimii?

Laite toimii Euroopassa maissa, joissa on saatavilla 4G/IOT (LTE Cat m1) -verkko.



Laitteen käyttö ja vianmääritys

Voinko vaihtaa kaulapannan itse? Miten se tehdään?

Kyllä, voit vaihtaa kaulapannan itse. Panta voi olla hieman tiukka poistaa, mutta voit helpottaa prosessia liukastamalla pantaa vedellä. Kun asennat uuden pannan, voit myös käyttää vettä voiteluaineena, jotta panta liukuu paikalleen helpommin.


Miksi kokonaismatka näyttää jatkuvasti 0?

Tämä ongelma on tiedossa, ja korjaus sisällytetään tulevaan ohjelmistopäivitykseen. Voit tällä hetkellä käyttää "Jäljen matka" -ominaisuutta mittarina tai käyttää "Aikajana" -toimintoa liikutun matkan laskemiseen.


Minulla on ongelmia haukkulaskurin kanssa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Haukkulaskuri toimii, mutta olemme tietoisia joistakin ongelmista, jotka voivat vaikuttaa sen tarkkuuteen. Joissakin tapauksissa se voi näyttää liikaa haukkuja, jättää haukut rekisteröimättä kokonaan tai vaatia haukkuherkkyyden säätämistä päivän aikana, kun olosuhteet muuttuvat. Tutkimme aktiivisesti näitä ongelmia ja työskentelemme parannusten parissa, jotka sisällytetään tulevaan ohjelmistopäivitykseen.


Miksi huomiovalo ei toimi?

Huomiovalo ei ole vielä käytettävissä, mutta se lisätään tulevaan ohjelmistopäivitykseen.


Miksi laitteessani esiintyy jopa 30 minuutin katkoja?

Olemme julkaisseet uuden ohjelmistopäivityksen, joka korjaa tämän ongelman. Voit lukea lisää päivityksestä ja sen asentamisesta täältä.


Voinko vaihtaa laitteen SIM-kortin?

Et voi vaihtaa laitteen SIM-korttia itse. Jos avaat laitteen, takuu raukeaa välittömästi. Löydät lisätietoja takuusta laitteen mukana tulleesta takuuvihkosesta.



Lataus ja akun ylläpito

Millaista laturia ja latauskaapelia voin käyttää Luna-laitteen lataamiseen?

On suositeltavaa käyttää Lunan mukana tullutta alkuperäistä latauskaapelia. Jos olet kadottanut alkuperäisen kaapelin, voit tilapäisesti käyttää USB-C-latauskaapelia. USB-C-portti sijaitsee silikonisuojan alla, mutta huomioithan, että tämä portti on ensisijaisesti tarkoitettu huoltodiagnostiikkaan ja sitä tulisi käyttää vain hätätapauksissa.


Huomaa, että laturi ei sisälly tuotepakettiin. Suosittelemme käyttämään laadukasta, CE-hyväksyttyä laturia turvallisen latauksen varmistamiseksi. Luna-latauskaapeli tukee sekä USB-A- että USB-C-liitäntöjä.


Miksi laitteen akku täytyy ladata kolmen kuukauden välein?

Kaikki laitteet purkavat akkua, vaikka niitä ei käytettäisikään. Suosittelemme akun lataamista kolmen kuukauden välein syväpurkautumisen välttämiseksi. Jos akkua ei ladata kolmen kuukauden välein, akku saattaa vahingoittua, eikä takuu kata väärinkäytöstä johtuvia vaurioita.



Laitteen jakaminen ja yhteensopivuus

Voinko käyttää Lunaa valjaiden tai liivien kanssa?

Kyllä, voit käyttää Lunaa Sisu- ja Luoto-valjaiden kanssa testiemme perusteella.


Kuinka voin lisätä laitteen Tracker-ryhmään?

Voit käyttää ryhmätoimintoja (liity ja luo ryhmiä) ja lisätä laitteen haluamiisi ryhmiin. Tämä voidaan tehdä myös laitteen asetusten kautta: Tracker > Laitteet > Luna > Lisää ryhmään.


Kuinka jaan laitteen ystävälle?

Voit jakaa laitteen kahdella tavalla:

  1. Luo ryhmä: Lisää laite ryhmään ja jaa se ystävällesi ryhmäasetusten kautta.
  2. Jaa suoraan: Siirry laitteen asetuksiin ja valitse vaihtoehto laitteen jakamiseksi. Voit valita, annatko Ylläpitäjän oikeudet vai Seurantaikeudet riippuen siitä, minkälaisen käyttöoikeuden haluat antaa.



Tilaus ja takuu

Aloitin Lunan käytön, mutta Tracker-sovellukseni tilausta ei jatkettu vuodella?

Luna-laitteen ostohinta sisältää yhden vuoden tilauksen laitteelle, mutta ei Tracker-sovelluksen täysversiota.


Mikä on takuun pituus, ja kuinka voin lähettää laitteen takuuhuoltoon?

Laitteella on kahden vuoden takuu. Voit tarkistaa takuuehdot laitteen mukana tulleesta takuuvihkosesta. Huoltopalvelun saamiseksi sinun täytyy tehdä huoltopyyntö. Lisätietoja huoltamisesta löydät täältä.