Ongelmia kirjautumisessa verkkokauppaan käyttäen Apple ID:tä?

Jos olet kirjautumassa verkkokauppaan käyttäen Apple ID:tä ja saat virheilmoituksen, voit kokeilla ratkaista ongelman seuraavilla ohjeistuksilla:


  1. Varmista kirjautumisruudussa, että olet kirjautumassa oikealla tilityypillä (Google tili tai Apple ID). Jos käytät Apple ID kirjautumista, niin valitse kirjautumistavaksi "Kirjaudu Applella"
  2. Jos saat edelleen virheilmoituksen kirjautumisesta, niin kirjaudu ulos Tracker sovelluksesta. Tämä tapahtuu avaamalla sovelluksen Tili-valikko, navigoi ruudun alaosaan ja valitse "Kirjaudu ulos". Älä kirjaudu sisään takaisin ohjelmaan vielä.
  3. Avaa puhelimen asetukset ja valitse ylhäältä oma nimesi (Applet tilisi tiedot).
  4. Valitse kohta "Kirjautuminen ja suojaus" (Apple iOS 18 versiossa valitse "Kirjaudu sisään Applelle").
  5. Etsi kohta "Kirjaudu sisään Applella" ja etsi sekä valitse sieltä "Tracker" (Apple iOS 18 versiossa etsi valikosta "Tracker").
  6. Napauta "Lopeta Apple ID:n käyttö" ja hyväksyn sen lopettaminen Tracker ohjelmalta (Apple iOS 18 versiossa valitse "Poista).
  7. Kirjaudu sisään uudelleen Tracker ohjelmaan ja kun ohjelma pyytää kirjautumaan sisään Apple ID:lläsi, niin älä piilota omaa sähköpostiosoitetta ohjelmalta. Sähköpostin näkyminen ohjelmistolle on tärkeää verkkokaupan osalta, jotta voimme löytää tilisi ja näyttää sinulle kuuluvat palvelut kuten ohjelmiston käyttöajan tai laitteidesi SIM-korttien käyttöajan.
  8. Kirjauduttuasi sisään avaa tili-valikko ja kokeile nyt kirjautua verkkokauppaan Apple ID:lläsi.


Jos sinulla on edelleen ongelmia verkkokauppaan kirjautumisessa, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme.