Jos olet kirjautumassa verkkokauppaan käyttäen Apple ID:tä ja saat virheilmoituksen, voit kokeilla ratkaista ongelman seuraavilla ohjeistuksilla:
- Varmista kirjautumisruudussa, että olet kirjautumassa oikealla tilityypillä (Google tili tai Apple ID). Jos käytät Apple ID kirjautumista, niin valitse kirjautumistavaksi "Kirjaudu Applella"
- Jos saat edelleen virheilmoituksen kirjautumisesta, niin kirjaudu ulos Tracker sovelluksesta. Tämä tapahtuu avaamalla sovelluksen Tili-valikko, navigoi ruudun alaosaan ja valitse "Kirjaudu ulos". Älä kirjaudu sisään takaisin ohjelmaan vielä.
- Avaa puhelimen asetukset ja valitse ylhäältä oma nimesi (Applet tilisi tiedot).
- Valitse kohta "Kirjautuminen ja suojaus" (Apple iOS 18 versiossa valitse "Kirjaudu sisään Applelle").
- Etsi kohta "Kirjaudu sisään Applella" ja etsi sekä valitse sieltä "Tracker" (Apple iOS 18 versiossa etsi valikosta "Tracker").
- Napauta "Lopeta Apple ID:n käyttö" ja hyväksyn sen lopettaminen Tracker ohjelmalta (Apple iOS 18 versiossa valitse "Poista).
- Kirjaudu sisään uudelleen Tracker ohjelmaan ja kun ohjelma pyytää kirjautumaan sisään Apple ID:lläsi, niin älä piilota omaa sähköpostiosoitetta ohjelmalta. Sähköpostin näkyminen ohjelmistolle on tärkeää verkkokaupan osalta, jotta voimme löytää tilisi ja näyttää sinulle kuuluvat palvelut kuten ohjelmiston käyttöajan tai laitteidesi SIM-korttien käyttöajan.
- Kirjauduttuasi sisään avaa tili-valikko ja kokeile nyt kirjautua verkkokauppaan Apple ID:lläsi.
Jos sinulla on edelleen ongelmia verkkokauppaan kirjautumisessa, niin ethän epäröi ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme.