Problem med att logga in i webbutiken med Apple-ID?

Om du försöker logga in i vår webbutik med ditt Apple-ID och får ett felmeddelande, vänligen följ dessa steg.


  1. Säkerställ att du använder rätt kontotyp (Google-konto eller Apple-ID) för att logga in. Om du använder Apple-ID kan du inte logga in med Googles inloggningsmetod, välj istället "Logga in med Apple".
  2. Om du fortfarande får ett felmeddelande, logga ut från Tracker-appen via kontomenyn (skrolla längst ner och välj logga ut). Logga inte in på appen än.
  3. Öppna inställningarna på din Apple iOS-enhet och välj ditt namn överst (översta valet) för att komma åt din kontoinformation.
  4. Välj sedan "Lösenord och säkerhet".
  5. Skrolla ner och välj "Logga in med Apple".
  6. Skrolla ner och hitta Tracker i listan och välj den.
  7. Klicka på knappen med röd text som säger "Sluta använda Apple-ID" och bekräfta valet.
  8. Öppna Tracker-appen och logga in. Välj inte att dölja din e-post utan låt appen se din e-postadress. Det är viktigt att webbutiken kan se din e-post för att kunna hitta dina kontouppgifter, som de enheter du äger och dina prenumerationer kopplade till ditt Apple-ID.
  9. Öppna webbutiken från Tracker-appens kontomeny och logga in nu med ditt Apple-ID.


Om du fortfarande har problem med att logga in i webbutiken, vänligen kontakta vår support.