Problem med att logga in i webbutiken med Apple-ID?

Om du försöker logga in i vår webbutik med ditt Apple-ID och får ett felmeddelande, vänligen följ dessa steg.


  1. Säkerställ att du använder rätt kontotyp (Google-konto eller Apple-ID) för att logga in. Om du använder Apple-ID kan du inte logga in med Googles inloggningsmetod, välj istället "Logga in med Apple".
  2. Om du fortfarande får ett felmeddelande, logga ut från Tracker-appen via kontomenyn (skrolla längst ner och välj logga ut). Logga inte in på appen än.
  3. Öppna inställningarna på din Apple iOS-enhet och välj ditt namn överst (översta valet) för att komma åt din kontoinformation.
  4. Välj sedan "Lösenord och säkerhet".
  5. Välj sedan "Inloggning och skydd" (på Apple iOS 18-versionen välj "Logga in med Apple").
  6. Scrolla ner och välj "Logga in med Apple" och välj Tracker från listan (på Apple iOS 18-versionen välj "Tracker").
  7. Klicka på knappen med röd text som säger "Sluta använda Apple ID" och bekräfta valet (på Apple iOS 18 välj "Ta bort").
  8. Öppna Tracker-appen och logga in. Välj inte att dölja din e-post utan låt appen se din e-postadress. Det är viktigt att webbutiken kan se din e-post för att kunna hitta dina kontouppgifter, som de enheter du äger och dina prenumerationer kopplade till ditt Apple-ID.
  9. Öppna webbutiken från Tracker-appens kontomeny och logga in nu med ditt Apple-ID.


Om du fortfarande har problem med att logga in i webbutiken, vänligen kontakta vår support.