Tärkeä tiedote: Artemis-laitteen päivitysongelma

Päivitys asiakkaille, jotka saivat meiltä SMS-viestin (20.9.2025) koskien Artemiksessa ilmennettyä ongelmaa.


Vain asiakkaiden, jotka saivat meiltä SMS-viestin, tulee noudattaa alla olevia ohjeita. Jos et saanut tekstiviestiä, ongelma ei ole vaikuttanut laitteeseesi ja voit jatkaa sen käyttöä normaalisti. 


Jos sait meiltä tekstiviestin, tarkista oma tilanteesi ja noudata alla olevia ohjeita:


A) Laitteen LED-valo vilkkuu vihreä–keltainen–keltainen–keltainen (toistuvasti) eikä laitteen sijainti näy sovelluksessa. 
Tämä tilavalon vilkkumiskuvio tarkoittaa pysyvää vikatilaa.


Toimi näin: Ota yhteyttä Trackerin tukeen


B) Laite on PÄÄLLÄ ja tilavalo vilkkuu vihreänä
Ongelma on korjattu etänä. Laitteen muisti on tyhjennetty ja asetukset palautettu oletuksiin.


Toimi näin (laitteen asetukset):
Säädä haukkutunnistuksen asetus tarvittaessa.
• Valitse antenniasetus tarvittaessa.
Asetusten jälkeen laitteen voi sammuttaa ja jatkaa sen käyttöä normaalisti. 


C) Laite on POIS PÄÄLTÄ
Kytke laite ensin laturiin ja käynnistä se vasta sen jälkeen, jotta etäkorjaus voi valmistua.

  1. Varmista, että latausvalo osoittaa latauksen käynnissä.
  2. Käynnistä laite ja odota vähintään 30 minuuttia.
  3. Laitteen käyttäjämuisti tyhjennetään ja asetukset palautuvat oletuksiin.
  4. Aseta uudelleen:
     • Säädä haukkutunnistuksen asetus tarvittaessa. 
     • Valitse antenniasetus tarvittaessa.
  5. Asetusten jälkeen laitteen voi sammutta ja jatkaa sen käyttöä normaalisti.


Ennen käyttöä koiran kanssa
Irrota laturi, käynnistä panta uudelleen kerran (sammuta → käynnistä) ilman laturia ja varmista, että se käynnistyy ja toimii normaalisti. Jos laite ei toimi odotetulla tavalla, ota yhteyttä Trackerin tukeen.


-----


Olemme havainneet ongelman, joka vaikuttaa Artemis-laitteisiin päivityksen yhteydessä. Tietyissä tilanteissa laite voi lakata toimimasta.

Toimi näin heti

  • Jos Artemis-laite on päällä, älä sammuta sitä.

  • Jos Artemis-laite on pois päältä, älä käynnistä sitä.

  • Älä käynnistä laitetta uudelleen.

  • Pidä laite kytkettynä laturiin koko ajan toistaiseksi.

Seuraavat askeleet

  • Tuotekehitystiimimme työskentelee aktiivisesti ratkaisun parissa.

  • Julkaisemme tarkemmat ohjeet ja tarjoamme tukivaihtoehtoja mahdollisimman pian.

Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja käsittelemme asiaa kiireellisesti. Päivitämme lisätietoja tukisivullamme heti, kun niitä on saatavilla.