Häiriö Bark- sekä Active-laitteiden yhdistämisessä verkkoon

24.7.2024

Tracker Bark/Active SIM -operaattorilla on 10 tunnin mittainen järjestelmäpäivitys 24.7.2024, ja kuten kaikissa järjestelmäpäivityksissä ja huolloissa, on aina mahdollista, että se saattaa aiheuttaa häiriöitä tai lyhyitä katkoksia Tracker Bark/Active -seurannassa. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa Tracker Bark/Active -käyttäjille!


24.06.2024

Operaattori on ilmoittanut verkko-ongelmista, jotka saattavat vaikuttaa pieneen määrään laitteita. He tutkivat parhaillaan ongelmaa ja pyrkivät ratkaisemaan sen mahdollisimman nopeasti.


18.6.2024: Tracker Active/Bark -laitteen SIM-kortin matkapuhelinoperaattorilla on tietokannan ylläpito (järjestelmäpäivitys) liittyen näihin edellisten päivien datayhteyksien ongelmiin ja se on alkanut klo 7:00 UTC (klo 10 Suomen aikaa) ja kestää 8 tuntia. Toivottavasti tämän huollon seurauksena ei ole Tracker Active/Bark datayhteysongelmia, mutta se saattaa vaikuttaa myös Tracker Active/Bark datayhteyksiin


06.06.2024: Ongelma ilmeni uudelleen tänään, mutta operaattori korjasi sen nopeasti. Laitteiden pitäisi nyt toimia normaalisti noin 30 minuuttia kestäneen katkoksen jälkeen. Joillakin alueilla saattaa kuitenkin vielä esiintyä ongelmia. 


3.6.2024. - Ongelmat operaattorin verkossa vaikuttavat edelleen joihinkin laitteisiin, seuraamme asiaa ja päivitämme artikkelia, kun saamme uutta tietoa. Pahoittelemme mahdollisia haittoja.

31.5.2024 14:30 GMT+3 - Ongelma on nyt saatu osittain ratkaistu, ongelma vaikuttaa vielä osaan laitteista, pahoittelemme tästä aiheutuneita haittoja.


31.5.2024 - Operaattori tutkii ongelmaa ja etsii siihen ratkaisua.


Ongelma alkoi: 30.5.2024. 6:00 GMT+3

Operaattorimme on havainnut yhteysongelman, jonka vuoksi joillakin laitteilla saattaa esiintyä ongelmia yhteyden ja sijainnin lähettämisessä.

Tutkimme ongelmaa ja päivitämme tämän artikkelin heti, kun saamme uutta tietoa asiaan liittyen.

Pahoittelut ongelmasta aiheutuneesta vaivasta.