Hyvä asiakas,
Haluamme tiedottaa tilapäisestä palveluhäiriöstä, joka tapahtui tänään 23. toukokuuta, ja johtui kolmannen osapuolen IoT-yhteyspalveluntarjoajan ongelmasta.
Active-laitteet kärsivät yhteysongelmista klo 12:15–12:30 (Suomen aikaa).
Bark- ja osa Luna-laitteista kärsivät yhteysongelmista klo 12:15–13:30 (Suomen aikaa).
Häiriön aikana laitteilla saattoi esiintyä ajoittaista yhteyden katkeamista. Ongelma tunnistettiin nopeasti, ja palveluntarjoajamme on vahvistanut, että se on nyt täysin ratkaistu. Kaikki palvelut toimivat jälleen normaalisti.
Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja teemme yhteistyötä palveluntarjoajan kanssa estääksemme vastaavat ongelmat tulevaisuudessa.
Jos havaitset edelleen ongelmia yhteydessä, otathan yhteyttä asiakastukeemme.
Ystävällisin terveisin,
Natlink