Öppna huvudmenyn och välj "Enheter". |
Från Enheter-menyn, välj den enhet som du vill köpa användningstid för. |
I enhetens information, välj "Enhetens användningstid" och sedan "Webbutik". Observera: Vid detta steg kan du notera enhetens ID, som du kommer att behöva senare. |
Välj "Sweden" som land och språk, och klicka på "Apply". |
Logga in med samma Google- eller Apple-konto som du använde för att logga in på Tracker-appen. Om det behövs kan du kontrollera vilket konto du använder i Tracker-appens Konto-meny. |
Efter inloggningen ser du en skärm som listar de enheter som är länkade till ditt konto och appens användningstid, om du har använt appen tidigare. |
Du kan göra en beställning genom att välja "Skaffa abonnemang" längst ner på sidan. Om alternativet inte är synligt, svep neråt på skärmen. |
Om du vill köpa användningstid för en enhet, välj "Enhetsabonnemang". För att köpa användningstid för Tracker-appen, välj "App". I denna guide väljer vi "Enhetsabonnemang". |
Välj den produkt som passar din enhet: ett månadsabonnemang för Bark- och Active-enheter, eller "Enhets SIM 1-År abonnemang" för andra enheter. |
Ange enhetens ID-nummer. Om det behövs kan du kontrollera ID enhetens information. När du har angett ID kan du trycka på "Skaffa abonnemang". |
Nästa steg är att ange dina betalningsuppgifter. Du kan också använda en annan e-postadress för beställningen, dit orderbekräftelsen kommer att skickas. Ange dina kreditkortsuppgifter och välj "Starta provperiod" eller "Betala" längst ner. Observera att om du redan har användningstid kvar, kommer de gratisdagar som visas i början av beställningen att tillhöra din tidigare prenumeration. |
Slutligen behöver du bekräfta betalningen i din internetbank. Efter att betalningen har bekräftats kommer användningstiden att aktiveras i appen inom några minuter. Om du stöter på problem med att bekräfta betalningen, rekommenderar vi att du kontaktar din banks kundtjänst. |